ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه باقصد خرید ازحامیان مالی و تعهدعاطفی هواداران تیم های لیگ برترفوتبال


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه باقصد خرید ازحامیان مالی و تعهدعاطفی هواداران تیم های لیگ برترفوتبال دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه باقصد خرید ازحامیان مالی و تعهدعاطفی هواداران تیم های لیگ برترفوتبال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه باقصد خرید ازحامیان مالی و تعهدعاطفی هواداران تیم های لیگ برترفوتبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه باقصد خرید ازحامیان مالی و تعهدعاطفی هواداران تیم های لیگ برترفوتبال :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف ازانجام پژوهش حاضرتعیین ارتباط بین ابعادمسئولیت پذیری اجتماعی با قصد خرید ازحامیان مالی و تعهدعاطفی هواداران دربین تیم های لیگ برتر فوتبال بود جامعه اماری تمام هواداران تیمهای لیگ برتر درسال ۹۲-۹۳ بودند و نمونه اماری ازهواداران حاضر دراستادیوم های ورزشی انتخاب شد باتوجه به اینکه درهربازی بطور متوسط ۹۰۰۰ نفر شرکت کردند حجم نمونه طبق جدول مورگان ۳۸۰نفر براورد گردید هرتیم ۱۹۰ روش نمونه گیری دردسترس استفاده شد و درمجموع ۳۰۴۰ نفر نمونه اماری ما شد که ازاین تعداد ۱۸۰۰ پرسشنامه برگشت داده شد ابزار مورداستفاده دراین مطالعه عبارت بودند ازپرسشنامه استاندارد مسئولیت اجتماعی استوارت ۲۰۰۳ با ضریب پایایی ۰/۸۸ که درایران توسط بخشنده ۱۳۹۱ اعتباریابی و روایی محتوایی و سازه این پرسشنامه توسط وی مورد تایید قرارگرفته بود و پرسشنامه قصد خرید وتعهدعاطفی اسمیت ۲۰۰۸ با پایایی ۰/۸۲ استفاده شد روش تحقیق حاضر توصیفی پیمایشی و ازنوع همبستگی بود که به صورت میدانی اجرا شد برای تجزیه و تحلیل داده ها زشاخصهای امار توصیفی میانگین انحراف استاندارد فراوانی و درصد فراوانی و اماراستنباطی ازمونهای کلموگروف اسمیرنوف KS و ضریب همبستگی اسپرمن استفاده گردید یافته ها نشان که بین ابعادمسئولیت پذیری اجتماعی و تعهدعاطفی P=0/001,R=0/36 وهمچنین بین ابعادمسئولیت پذیری اجتماعی و قصد خرید P=0/001,R=0/25 ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.