مدیریت استراتژیک برند تجاری:شناسایی عوامل موثر از منظر مشتریان به روش کیو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت استراتژیک برند تجاری:شناسایی عوامل موثر از منظر مشتریان به روش کیو دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت استراتژیک برند تجاری:شناسایی عوامل موثر از منظر مشتریان به روش کیو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استراتژیک برند تجاری:شناسایی عوامل موثر از منظر مشتریان به روش کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت استراتژیک برند تجاری:شناسایی عوامل موثر از منظر مشتریان به روش کیو :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی و شناسایی الگوهای ذهنی مشتریان نسبت به مدیریت استراتژیک برند تجاری وعوامل موثر بر آن ، انجام گرفته است تا با شناسایی این عوامل ، موجبات افزایش انگیزه خرید، ماندگاری ووفاداری هر چه بیشتر ایشان نسبت به برند سازمان را فراهم نماید.روش پژوهش ترکیبی بوده و بر مبنایروششناسی کیو ، عوامل موثر بر مدیریت استراتژیک برند احصا گردید و سپس، با استفاده از تحلیل عاملی بر ۵۰گزینه کیو توسطمشارکت کنندگان در ۷گروه اولویت بندی شد ؛ نتایج بیانگر میزان اهمیت عوامل قیمت ، وفاداری، کیفیت وتبلیغات به ترتیب اولویت بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.