تاثیر هیجان مصرف بر رضایتمندی مشتری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هیجان مصرف بر رضایتمندی مشتری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هیجان مصرف بر رضایتمندی مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هیجان مصرف بر رضایتمندی مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هیجان مصرف بر رضایتمندی مشتری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این مقاله به بررسی هیجان مصرف بر رضایتمندی مشتری می پردازد.هدف اصلی این مقاله بررسی تاثیر هیجانمصرف بر رضایت مشتریان می باشد.امروزه رفتار شناسی مشتریان اهمیت بسیار یافته است و به نظر کارشناسانبازاریابی هیجان یک واکنش یا بازتاب فیزیولوژیکی است که مستقیما با رفتار هدفدار فرد ارتباط دارد.هیجان یکحالت عاطفی کوتاه مدت است که به محیط و شرایط بیرونی بستگی دارد.هیجانات مشتریان و مصرف کنندگانبسته به نوع محصولات و خدمات متفاوت است .در دنیای امروز رقابت زیادی بین سازمان ها و شرکت های ارائه خدماتحکمفرماست .از این روست که شرکت هایی که ادامه بقا و ماندگاری خود را خواهانند باید همواره در پی کسبرضایت بیشتر مشتریان خود باشند.رضایتمندی مشتری به عنوان احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یکمحصول یا خدمت بعد از استفاده از آن تعریف می شود.مشتری دیگر منبع مشکل نیست که باید آن را برطرفکرد بلکه بقاء سازمان بسته به رضایت و وفاداری و قصد خرید مجدد آنها است.در این پژوهش عوامل رضایتمندیمشتریان و تاثیر آن بر قصد خرید مجدد نیز بررسی شده است. بر همه واضح و مبرهن است که حفظ مشتریموجود نسبت به جذب مشتریان جدید هزینه کمتری دارد .در نهایت میتوان گفت ارتباط شدیدی بین هیجانمصرف ،رضایت مشتری ،حفظ مشتری و سود دهی وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.