بررسی تأثیرسیاستهای قیمت گذاری بر میزان فروش با رویکرد اقتصادی – روانشناختیمطالعه موردی : شر کت بازرگانی هرم شیمی نیکان اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیرسیاستهای قیمت گذاری بر میزان فروش با رویکرد اقتصادی – روانشناختیمطالعه موردی : شر کت بازرگانی هرم شیمی نیکان اصفهان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیرسیاستهای قیمت گذاری بر میزان فروش با رویکرد اقتصادی – روانشناختیمطالعه موردی : شر کت بازرگانی هرم شیمی نیکان اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیرسیاستهای قیمت گذاری بر میزان فروش با رویکرد اقتصادی – روانشناختیمطالعه موردی : شر کت بازرگانی هرم شیمی نیکان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیرسیاستهای قیمت گذاری بر میزان فروش با رویکرد اقتصادی – روانشناختیمطالعه موردی : شر کت بازرگانی هرم شیمی نیکان اصفهان :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
امروزه شناخت عوامل موثر بر رفتار م صرف کنندگان در خرید کالا امری ضروری ا ست. آمیخته بازاریابی چارچوب منا سبی برای برر سی محصول، قیمت ، توزیع و ترفیع فراهم می آورد. قیمت منا سب یکی از اجزای کلیدی بازاریابی ا ست . کیفیت و قیمت یک محصووول دو فاکتور م م و اسوواسووی در رضووایت خریداران از خرید محصووول اسووت.بازاریابی اثربخش ترکیبی از راهبردهای قیمت گذاری را به کار می گیرد تا قیمت هایی را تعیین نماید که سووبب جلب مرووتریان شووده و سوو اهداف بازاریابی را برآورده نماید. قیمت پایین تر در کنار کیفیت بالا می تواند به عنوان مزیت رقابتی شوورکت برای ورود به بازارهای جدید و تعیین کننده مرز بین موفقیت و شک ست یک بنگاه اقت صادی با شد. لذادر این مقاله به برر سی تاثیر قیمت گذاری بر فروش مح صول پرداخته شده ا ست. این پژوهش از نوع تحقیق بنیادی تجربی بوده و بر پایه روش های میدانی انجام گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.