ارائه چهارچوب در تدوین استراتژی آگاهسازی و ترویج در توسعه فناوری نوظهور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چهارچوب در تدوین استراتژی آگاهسازی و ترویج در توسعه فناوری نوظهور دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چهارچوب در تدوین استراتژی آگاهسازی و ترویج در توسعه فناوری نوظهور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چهارچوب در تدوین استراتژی آگاهسازی و ترویج در توسعه فناوری نوظهور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چهارچوب در تدوین استراتژی آگاهسازی و ترویج در توسعه فناوری نوظهور :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

آگاهسازی و ترویج PA یکی از ابزارهای مهم و اثرگذاربوده که برای پیشبرد اهداف مختلف قابل استفاده میباشد. اهمیت توسعه فناوریهای نوظهور سبب شده که در سالهای اخیر بکارگیری برنامههایآگاهسازی و ترویج در راستای کمک به توسعه فناوریها مورد توجه قرار گیرد، اما گستردگی و پیچیدگی نظامهای توسعه فناوری نوظهور و آگاهسازی و ترویج ارائه چهارچوب مشخص و کامل برای بکارگیریآگاهسازی در کمک به توسعه فناوری را سخت نموده است. در این مقاله با بررسی دقیق نظام توسعه فناوری، کارکردهای این نظام، مراحل و موتورهای محرک توسعه فناوری و نظام آگاهسازی و ترویج یکچهارچوب سه مرحلهای برای تدوین استراتژیهای آگاهسازی و ترویج در توسعه فناوری ارائه شده است. در ابتدا به بررسی وضعیت کنونی فناوری پرداخته و با توجه به این بررسی مرحلهای از توسعه که فناوریدر آن قرار دارد و موتور محرکی که باید فعال شود را مشخص کرده و مشکلات موجود و دلیل آنها تعیین میگردد. پس از تعیین این موارد با توجه به کارکردهای فعال در موتور فعال، ذینفعان کلیدی حوزه مدنظرتعیین شده و بر اساس آن ماتریس اثرگذاری حمایت ترسیم میشود. در – مرحله نهایی با بررسی وضعیت ذینفعان دلیل مخالفتها تعیین گشته، با توجه به جایگاه هر گروه از ذینفعان در نمودار استراتژیهای آگاهسازی بر اساس ماتریس اثرگذاری حمایت، استراتژیهای تعامل با آنها به – صورت مخاطب محور مشخص میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.