بررسی وضعیت سواد فناورانه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت سواد فناورانه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت سواد فناورانه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت سواد فناورانه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت سواد فناورانه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

سواد فناورانه ضرورتی اجتناب ناپذیر برای رشد حرفه ای معلمانهزاره سوم است. در همین راستا، این پژوهش با تعیین وضعیتسواد فناورانه معلمان دوره ابتدایی شهر همدان انجام شده است .روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی و از لحاظ هدف جزء پژوهش های کاربردی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان است که تعداد ۲۳۴ نفر از آنها با استفاده از روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی و از لحاظ هدف جزء پژوهش های کاربردی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان است که تعداد ۲۳۴ نفر از آنها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و بر اساس جدول کرچسی و مورگان به عنوان نمونه انتخاب گردید. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته سواد فناورانه با پایایی ۰/۸۹ به کاربرده شد که روایی آن مورد تأیید متخصصان مربوطه قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از آزمون های آمار توصیفی (درصد، فراوانی، میانگین و انحراف استاندارد) و آمار استنباطی (ازمون کالموگروف- اسمیرونوف جهت نرمال بودن داده ها، آزمون تی تک گروهی) با کمک نرم افزار SPSS16 استفاده گردید. نتایج به دست آمده حاکی از آن بود که سواد فناورانه معلمان دوره دوم ابتدایی شهر همدان، به طور معناداری بالاتر از سطح متوسط بوده است. نتایج آزمون t تک نمونه ای در مورد ابعاد سواد فناورانه نیز نشان داد که مقادیر t در مورد ابعاد سواد فناورانه شامل فهم ماهیت فناوری؛ فهم ارتباط فناوری و جامعهف فهم طراحی فناوری، توانایی فهم دنیای فناورانه، و فهم فناوری در جهان اطراف مثبت و در سطح ۰/۰۱ معنادار بوده است. بنابراین مشخص می شود که سواد فناورانه معلمان، برحسب هریک از ابعاد نیز در سطح بالاتر از متوسط بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.