بررسی مقایسه ای رابطه بین اضطراب وجودی و جهت گیری ارزشی معلمان و دانشجویان رشته مشاوره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای رابطه بین اضطراب وجودی و جهت گیری ارزشی معلمان و دانشجویان رشته مشاوره دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای رابطه بین اضطراب وجودی و جهت گیری ارزشی معلمان و دانشجویان رشته مشاوره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای رابطه بین اضطراب وجودی و جهت گیری ارزشی معلمان و دانشجویان رشته مشاوره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای رابطه بین اضطراب وجودی و جهت گیری ارزشی معلمان و دانشجویان رشته مشاوره :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با عنوان بررسی مقایسه ای رابطه بین اضطرابوجودی و جهت گیری ارزشی معلمان و دانشجویان کارشناسی ارشدرشته مشاوره و با هدف تعیین میزان رابطه اضطراب وجودی و جهتگیری های ارزشی صورت گرفته است . برای اجرای این پژوهش ازبین کل دانشجویان رشته مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهعلامه طباطبایی تعداد ۸۰ دانشجوی دختر و پسر(۴۰ نفر دختر، ۴۰نفر پسر) بصورت تصادفی انتخاب شدند و از بین معلمان به صورتنمونه گیری خوشه ای منطقه ۶ تهران انتخاب شد و از بین مدارس،۴ مدرسه متوسطه انتخاب و تعداد ۸۰ معلم انتخاب شده است. دراین پژوهش از دو پرسشنامه اضطراب وجودی "گود" و پرسشنامهجهت گیری ارزشی آلپورت، ورنون و لیندزی استفاده شد.پرسشنامه ها بین نمونه مورد نظر توزیع شد، سپس داده های جمعآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که بین اضطراب وجودی و چهارجهت گیری ارزشی مذهبی، سیاسی، اقتصادی و زیبایی شناختی درسطح ۰.۱ رابطه معناداری بدست آمد اما بین دو جهت گیریارزشی نظری و اجتماعی با اضطراب وجودی رابطه معنادار نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.