بررسی رابطه هوش هیجانی و خودکارآمدی در پیش بینی میزان شادکامی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه هوش هیجانی و خودکارآمدی در پیش بینی میزان شادکامی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه هوش هیجانی و خودکارآمدی در پیش بینی میزان شادکامی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوش هیجانی و خودکارآمدی در پیش بینی میزان شادکامی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه هوش هیجانی و خودکارآمدی در پیش بینی میزان شادکامی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه ۲ شهرستان گالیکش :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف مقاله حاضر بررسی رابطه هوش هیجانی و خودکارآمدی درپیش بینی میزان شادکامی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانشهرستان گالیکش می باشد. پژوهش به شیوه توصیفی (همبستگیانجام شد . جامعه آماری پژوهش شامل دانش آموزان دختر پایه اولمتوسطه دوم به تعداد ۳۱۰ نفر بود. نمونه آماری پژوهش بر اساسفرمول کوکران ۱۷۱ نفر برآورده شده است. روش نمونه گیری بهصورت خوشه ای چند مرحله ای می باشد. جمع آوری داده ها واطلاعات از طریق پرسشنامه هوش هیجانی سیبر یا شیرینگ(۱۹۹۹) و خودکارآمدی شرر و شادکامی آکسفورد (۱۹۸۹) صورت گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارکولموگروف- اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن داده ها وشاخص های آمار استنباطی از جمله ضریب همبستگی پیرسون وتحلیل رگرسیون چند متغیری و تحلیل واریانس استفاده شد. نتایجنشان داد بین هوش هیجانی و شادکامی رابطه معنادار وجود دارد.همچنین بین خودکارآمدی و شادکامی رابطه معنادار وجود دارد کهبا افزایش و کاهش خودکارآمدی میزان شادکامی افزایش ویا کاهشمی یابد . نتایج حاصل از رگرسیون نشان داد که بین متغیرهای هوشهیجانی ، خودکارآمدی و شادکامی دانش آموزان رابطه خطی وجوددارد و خودکارآمدی قدرت پیش بینی و تبیین شادکامی دانش آموزانرا دارا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.