بررسی تأثیر طراحی آموزشی بر اساس دیدگاه ساخت گرایانه با سنتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی سوم ابتدایی شهرستان ساری ۹۴-۱۳۹۳


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر طراحی آموزشی بر اساس دیدگاه ساخت گرایانه با سنتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی سوم ابتدایی شهرستان ساری ۹۴-۱۳۹۳ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر طراحی آموزشی بر اساس دیدگاه ساخت گرایانه با سنتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی سوم ابتدایی شهرستان ساری ۹۴-۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر طراحی آموزشی بر اساس دیدگاه ساخت گرایانه با سنتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی سوم ابتدایی شهرستان ساری ۹۴-۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر طراحی آموزشی بر اساس دیدگاه ساخت گرایانه با سنتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی سوم ابتدایی شهرستان ساری ۹۴-۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر طراحی آموزشی بر اساس دیدگاهساخت گرایانه با سنتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درسریاضی سوم ابتدایی شهرستان ساری ۹۴-۱۳۹۳ می باشد. اینپژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، شبه آزمایشی است.جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه سوم دبستانشهر ساری می باشد که دبستان انقلاب شهر ساری از بین دبستانها،تحت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شد و دانش آموزان پایه سوم بهتعداد ۶۰ نفر در دو گروه همتا تحت آموزش موازی به وسیله طراحیآموزشی بر اساس دیدگاه ساخت گرایانه و با طراحی آموزشی سنتیقرار گرفتند. برای گردآوری اطلاعات از روش کتابخانه ای و میدانیاستفاده شده است. ابزار اندازه گیری، چهار آزمون معلم ساخته بودهو پایایی ۸۱ % در پبش آزمون و ۷۹ % در پس آزمون محاسبه شد. داده ها در بخش استنباطی با استفاده از آزمون t مستقل موردتحلیل واقع شد. نتایج نشان داد که بین متوسط نمرات عملکردتحصیلی و تمام مؤلفه های آن (آزمون سرعت، یادگیری، دقت،پایداری و پیشرفت تحصیلی) دانش آموزان که با طراحی آموزشی براساس دیدگاه ساخت گرایانه آموزش دیده اند با متوسط نمراتآزمون عملکرد تحصیلی دانش آموزانی که با طراحی آموزشی براساس دیدگاه ساخت گرایانه آموزش ندیده اند، تفاوت معناداریوجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.