بررسی اثربخشی آموزش گروه (ACT) (درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش) بر کاهش اجتناب شناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثربخشی آموزش گروه (ACT) (درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش) بر کاهش اجتناب شناختی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش گروه (ACT) (درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش) بر کاهش اجتناب شناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش گروه (ACT) (درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش) بر کاهش اجتناب شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش گروه (ACT) (درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش) بر کاهش اجتناب شناختی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف اساسی این پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش گروهی (ACT) درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش) بر کاهش اجتناب شناختی می باشد. روش: پژوهش حاضر از نوع طرح شبه آزمایشی (پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل) است. در این مطالعه ۴۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در مدارس شهرستان مریوان مشغول به تحصیل بودند به صورت نمونه گیری در دسترس انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گروه کنترل گماشته شدند. از پرسشنامه استاندارد شده اجتناب شناختی سکستون و داگاس (CAQ) برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد و گروه آزمایشف طی یک دوره دوماهه، به مدت ۱۲ جلسه، دو جلسه در هفته و هر جلسه به مدت ۴۵ دقیقه در معرض متغیر مستقل (آموزش گروهی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش) قرار گرفتند. نتایج تحلیل کوواریانس بر روی نمره های پیش آزمون- پس آزمون نشان داد که بین گروه های آموزش گروهی درماان مبتنی بر تعهد و پذیرش و کنترل در متغیر اجتناب شناختی تفاوت معنی داری وجود دارد. بر اساس یافته ها می توان نتیجه گرفت که آموزش گروهی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش برکاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی مؤثر بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.