تاثیر مسئولیت اجتماعی بر روی وفاداری مشتریان بانک رفاه (مطالعه موردی:بانک رفاه)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مسئولیت اجتماعی بر روی وفاداری مشتریان بانک رفاه (مطالعه موردی:بانک رفاه) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مسئولیت اجتماعی بر روی وفاداری مشتریان بانک رفاه (مطالعه موردی:بانک رفاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر روی وفاداری مشتریان بانک رفاه (مطالعه موردی:بانک رفاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مسئولیت اجتماعی بر روی وفاداری مشتریان بانک رفاه (مطالعه موردی:بانک رفاه) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مسئولیت اجتماعی سازمانی,از موضوعاتی است که اخیرا مورد توجه اکثر ساز مان ها قرار گرفته است.در واقع امروزه مدیران,مشتریان و سهامداران سازمان ها دریافته اند که تمام سازمان ها فارغ از نوع فعالیت خود در قبال تمام سهامداران,محیط زیست و جامعه ای که در آن فعالیت می کنند مسئول هستند.این پژوهش که یک مطالعه توصیفی کاربردی پیمایشی و از نوع همبستگی است,به منظور بررسی ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان وتوجه به آن یه عنوان یک ابزار یا بازاریابی,بر روی ۳۹۰نفر از مشتریان شعب شهر تهران بانک رفاه که به روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیک به عنوان نمونه آماری انتخاب شده بودند,صورت پذیرفته است. داده های جمع آوری شده از طریق تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری وبه کمک نرم افزار لیزرل مورد بررسی وآزمون قرار گرفتند.از مجموع نه فرضیه مطرح شده در این پژوهش,هفت فرضیه مورد تایید قرار گرفته و دو فرضیه نیز رد شدند. یافته های فرضیه ها نشان می دهد که مسئولیت اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و وفاداری تاثیر می گذارد و بنابراین مدیران بانک رفاه می بایست به صورت ویژه به این زمینه توجه کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.