بررسی نقش مشتری گرایی در رضایتمندی مشتریان بانکی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مشتری گرایی در رضایتمندی مشتریان بانکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مشتری گرایی در رضایتمندی مشتریان بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مشتری گرایی در رضایتمندی مشتریان بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مشتری گرایی در رضایتمندی مشتریان بانکی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی از پژوهش حاضر، بررسی مشتری گرایی بر رضایتمندی مشتریان می باشد . می باشد که در قالب پژوهشی توصیفی – انجام شده است .مشتریان سرمایه های مادی و معنوی شرکتها هستند ، که تداوم حیات و موفقیت هر شرکت بستگی تام به نگرش و عملکرد آن شرکت نسبت به مشتریان دارد. بنابراین طرح ریزی برای درک عمیق نیازهای آنی و آتی مشتریان ، برآورده کردن این نیازها و همچنین ارائه محصولات فرآتر از انتظار مشتریان به راهبرد بسیاری از شرکتهای پیشتاز دنیا مبدل شده است . (BrownT,et all.,2002).تحقیقات زیادی در زمینه مشتری گرایی انجام شده است، اما بیشتر تحقیقات انجام شده متمرکز بر نتایج حاصل از مشتری گرایی هستند. تحقیقات نشان داده است که مشتری گرایی منجر به عملکرد مالی بهتر و اکتساب سهم بازار بالاتر می شود. .( Ambler,1999)اتخاذ رویکردهای مشتری گرایانه می تواند به عملکرد بالاتر و کیفیت ادراک بیشتر منجر شود.(حسینی،رحمانی ،۹۱) . لذا در این پژوهش تاثیر مشتری گرایی بر ررضایتمندی مشتریان مورد بحث قرار می گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.