بررسی رابطه ی رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در سازمان های دولتی تنکابن و رامسر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در سازمان های دولتی تنکابن و رامسر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در سازمان های دولتی تنکابن و رامسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در سازمان های دولتی تنکابن و رامسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در سازمان های دولتی تنکابن و رامسر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه ی رفتارشهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در سازمان های دولتی تنکابن و رامسر می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ نوع روش یک تحقیق توصیفی- پیمایشی و از حیث هدف کاربردی می باشد.جامعه آماری این تحقیق را ۶۳۰ نفر از کارکنان سازمان های دولتی تنکابن و رامسر استان مازندران تشکیل می دهد. برای تعیین حجم نمونه در این تحقیق از جدول مورگان استفاده شده است که با توجه به این جدول حجم نمونه ۳۲۰ نفر تعیین گردید. در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.