بررسی تأثیرابعاد ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های بیمه در استان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیرابعاد ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های بیمه در استان ایلام دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیرابعاد ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های بیمه در استان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیرابعاد ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های بیمه در استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیرابعاد ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های بیمه در استان ایلام :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر ارزش ویژه مطلوبیت، ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های بیمه (ایران، آسیا، کارآفرین،معلم، ملت) در استان ایلام می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی ، از نظر روش توصیفی – همبستگی ،و از نظر نوع ارتباط ،همبستگی می باشد. جامعه آماری در این تحقیق مشتریان شرکت های بیمه استان ایلام می باشد. با توجه به اینکه حجم نمونه ۳۸۲ نفر است و به روش خوشه ای انتخاب گردیده اند. برای صحت و اطمینان بیشتر، تعداد ۴۰۰ پرسشنامه توزیع گردیده، پرسشنامه استاندارد و خود محقق ساخته است که پایایی و قابلیت اعتماد آن با روش آلفای کرونباخ تأیید شده است. تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری در این تحقیق با نرم افزار SPSS21، LISREL9.1 انجام گرفته است. نتایج پژوهش نشان می دهد که ارزش ویژه مطلوبیت، ارزش ویژه رابطه، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه ذهنیت مشتری در عین اینکه بایکدیگر ارتباط مثبت و معناداری دارند در شکل دادن به نگرش کلی مشتریان شرکت های بیمه جهت استفاده از خدمات شرکت های بیمه ای تأثیرگذار هستند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.