اثربخشی مدیریت مدارس چندپایه درگرو الگوی تدریس اعضای تیم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی مدیریت مدارس چندپایه درگرو الگوی تدریس اعضای تیم دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی مدیریت مدارس چندپایه درگرو الگوی تدریس اعضای تیم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی مدیریت مدارس چندپایه درگرو الگوی تدریس اعضای تیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی مدیریت مدارس چندپایه درگرو الگوی تدریس اعضای تیم :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر باهدف درجهت کیفیت بخشی به مدیریت واموزش دانش اموزان درمدارس چندپایه انجام شده است.بدین جهت ضمن معرفی الگوی تدریس اعضای تیم,مدارس چندپایه وانواع ان(ازنظرتک پایه-چندپایه-شش پایه بودن) ,معاون اموزگار,وکیفیت درمعنای اثربخشی وکارایی درمدیریت تلاش شد تاراهکاری مناسب درجهت نزدیک شدن به راندمان طبیعی اموزش (راندمان کلاسهای تک پایه که توسط اموزگارمدیریت میشود)درکنار مدیریت صحیح اموراداری اموزشگاه را, ارایه کنیم.بررسی ها نشان داد که باتوجه به فشارکاری مضاعف چه بسا بیشترمعلم دراینگونه مدارس و همچنین باتوجه به اینکه انجام اموراداری ودفتری با امرتدریس واموزش بصورت تواما انجام میشود,استفاده ازالگوی تدریس اعضای تیم,فرصتی برای دانش اموزان فراهم میکندکه که امراموزش ویادگیری توسط خود دانش اموزان انجام شودکه این امرنه تنها تاثیر مستقیم معلم را باایفایی نقش خود بعنوان راهنما وراهبرکم میکند وفرصتی برای انجام برخی اموراداری ودفتری رابرای معاون اموزگارفراهم میکندبلکه ,موجب تقویت اعتماد بنفس,پرورش مهارتها وتوانایی های لازم برای ارایه اطلاعات دربرابر دیگران,پرورش مهارتهای مطالعه وانگیزه مندشدن دانش اموزان به ارایه مطالب درجمع,بعنوان ابعاد روانشناختی واجتماعی اموزش که بعلت فشار کاری کمترمورد توجه قرار می گیرد,می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.