بخش بندی رفتاری مشتریان بانک بر اساس میزان کارمزد در شبکه تبادل بین بانکی با استفاده از یک مدل توسعه یافته RFM


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بخش بندی رفتاری مشتریان بانک بر اساس میزان کارمزد در شبکه تبادل بین بانکی با استفاده از یک مدل توسعه یافته RFM دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بخش بندی رفتاری مشتریان بانک بر اساس میزان کارمزد در شبکه تبادل بین بانکی با استفاده از یک مدل توسعه یافته RFM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بخش بندی رفتاری مشتریان بانک بر اساس میزان کارمزد در شبکه تبادل بین بانکی با استفاده از یک مدل توسعه یافته RFM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بخش بندی رفتاری مشتریان بانک بر اساس میزان کارمزد در شبکه تبادل بین بانکی با استفاده از یک مدل توسعه یافته RFM :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه مشتریان بانکها اکثر کارهای بانکی خود را از طریق کارتهای اعتباری و کانال های ارتباطی نظیر دستگاه های خود پرداز،پایانه های فروش،اینترنت بانک و موبایل بانک انجام می دهند امروزه کانال های ارتباطی بانکها با استفاده از شبکه های تبادل بین بانکی (شتاب)به هم متصل هستند.بنا بر قانون بانک مرکزی که متولی شتاب می باشد، اگر مشتری یک بانک با استفاده از کارت بانکی خود تراکنشی بر روی کانال های ارتباطی سایر بانکها داشته باشد،بانک مبدا می بایست مبلغی را به عنوان کارمزد به بانک مرکزی پرداخت نماید. با توجه به تعداد زیاد مشتریان و تعداد زیاد تراکنشهای بانکی میزان کارمزد پرداختی در سال مبلغ قابل توجهی خواهد بود . در این تحقیق ما مدلی برای بخش بندی مشتریان بر اساس میزان کارمزد در شبکه شتاب ارائه می کنیم. مدل پیشنهادی بر اساس توسعه مدل RFM به R*FMK و الگوریتم K-Means با تعداد خوشه بهینه با شاخص دیویس -بولدین و سیلهوت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.