مشارکت معلم در برنامهریزی درسی با تأکید بر رویکرد کاهش تمرکزنقشها، پیامدها، موانع و راهکارها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مشارکت معلم در برنامهریزی درسی با تأکید بر رویکرد کاهش تمرکزنقشها، پیامدها، موانع و راهکارها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مشارکت معلم در برنامهریزی درسی با تأکید بر رویکرد کاهش تمرکزنقشها، پیامدها، موانع و راهکارها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشارکت معلم در برنامهریزی درسی با تأکید بر رویکرد کاهش تمرکزنقشها، پیامدها، موانع و راهکارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مشارکت معلم در برنامهریزی درسی با تأکید بر رویکرد کاهش تمرکزنقشها، پیامدها، موانع و راهکارها :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف اصلی این نوشتار، بررسی نقشها، پیامدها، موانع و راهکارهای مشارکت معلمان در برنامهریزی درسی با تأکید بر رویکرد کاهش تمرکز میباشد. در پژوهش حاضرشیوهی گردآوری دادههای پژوهش از نوع کتابخانهای بوده است و طرح پژوهش حاضر از نوع توصیفی_ استنباطی میباشد. به این معنی که در مطالعهی حاضر با توجه به ماهیت موضوعاتی از قبیل تمرکز، عدم تمرکز و تمرکززدایی،به بررسی چگونگی کاهش تمرکز در مقابل تمرکزگرایی و عدم تمرکز پرداخته شده است و در ادامه دلالتهای مرتبط با این رویکرد در خصوص مشارکت معلمان در ابعادنقشها، پیامدها، موانع و راهکارهای مشارکت معلمان در برنامهریزی درسی استخراج گردیده است.تحلیل و بررسی انجام یافته در این خصوص نشانمیدهد که مشارکت معلمان نتایج مثبت بسیاری در پی دارد ولی در عین محدودیتها و موانعی نیز پیش روی این کارمیباشد. راهکار ارائه شده در این پژوهش تأکید بر استفاده از توان انجمنهای علمی _ آموزشی معلمان و شورای معلمان مدارس در کاستن از موانع و بسط زمینه بیشتر در امر مشارکت معلمان است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.