نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه با پیچیده شدن محیط رقابتی شرکت ها، نیاز آن ها به منابع رقابتی که آنها را در موقعیتی برتر از رقبا قرار دهد پیش از پیش افزایش یافته است. در چنین موقعیتی از دانش به عنوان مهمترین منبع رقابتی یاد می شود که می تواند مزیت رقابتی پایداری را برای شرکت ها فراهم نماید. مهمترین منبع دانشی که شرکت ها در اختیار دارند استفاده از دانش مشتری است. مدیریت دانش مشتری تلفیقی از مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان است و برای توسعه دادن راهبرد تجاری سازمان و در نتیجه بهسازی فعالیت های سازمانی و نائل شدن به مزیت رقابتی، اهمیت پیدا می کند. امروزه در شرایط سخت رقابتی سازمان ها به دنبال این مفهوم هستند که "آیا اجرای طرح های مدیریت دانش مشتری می تواند برای آنها عامل ایجاد مزیت رقابتی شود؟" بنابراین تحقیق پیرامون مدیریت دانش مشتری در سازمان های کوچک و متوسط و نقش آن در مزیت رقابتی ضروری به نظر رسید. در این مقاله به بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری با مولفه های کسب دانش مشتری، تبدیل دانش مشتری، بکارگیری دانش مشتری و حمایت از دانش مشتری و مزیت رقابتی در ابعاد تمایز، کاهش هزینه و تمرکز در سازمان های کوچک و متوسط پرداخته شد. در این مقاله تلاش بر آن است تا با معرفی مدیریت دانش مشتری زمینه استفاده هر چه بیشتر شرکت ها از این منبع رقابتی فراهم گردد تا جهت افزایش مشتری محوری در سازمان، اهمیت مشتری در مزیت رقابتی، بهبود عملکرد سازمان ها و کاهش هزینه استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.