مطالعه موردی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای خدماتی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه موردی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای خدماتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه موردی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه موردی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه موردی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای خدماتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تا بحال راهبرد شرکتهای تجاری بر فروش هرچه بیشتر خدمات و محصولات خود تمرکز داشته،بدون آنکه توجه مشخصی به مشتریانخود داشته باشند.رشد سریع فنآوری اطلاعات از جمله اینترنت مشتریان را قادر ساخته تا گزینههای بیشتری را نسبت به گذشته در اختیارداشته باشند و به همین خاطر شرکتها نمیتوانند با راهبرد گذشته به شکار ادامه دهند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از راهبردهایجدید مشتریمداری است که امروزه به عنوان عامل کلیدی موفقیت در محیط کسب و کار در نظر گرفته میشود. هدف CRM برقراریارتباط نزدیکتر و عمیقتر با مشتریان و ایجاد انعطاف لازم برای تغییر رفتار شرکتها نسبت به علایق و نیازمندیهای فردی هر مشتریاست و این کار مستلزم طراحی و پیادهسازی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری است. در این مقاله به بررسی معماری و اهداف راهبردیوجود CRM در شرکتهای خدماتی و بازاریابی می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.