مروری بر کاربرد QFD برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مروری بر کاربرد QFD برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مروری بر کاربرد QFD برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر کاربرد QFD برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مروری بر کاربرد QFD برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
توجه به افزایش نقش سازمان های خدماتی در عرصه های مختلف اقتصادی اهمیت موضوع کیفیت در عرصه های رقابتی، موضوعکیفیت خدمات به عنوان یکی از اهرم های استراتژیک و محورهای کلیدی در صحنه رقابت شناخته شده است. امروزه هر سازمانی چه دولتیو چه خصوصی، بدون توجه به بهبود کیفیت خدمات خود نمی تواند در کسب و کار خود موفق باش و در واقع محکوم به نابودی می باشد.بدین منظور هر سازمان خدماتی برای ارزیابی و بهبود کیفیت خدمات خود در درجه اول می بایستی نیازها و انتظارات مشتریان خود راشناسایی کرده و در فواصل زمانی مشخصی میزان رضایت مشتریان شان و انتظارات و نیازهای آنها را از خدمات خود بررسی کرده و نسبتبا پاسخگویی به آن تمام تلاش خود را به کار گیرند. از مهمترین مدل های که به منظور ارزیابی، گسترش و بهبود کیفیت خدمات شرکتهای خدماتی از دیدگاه مشتریان اخیرا مورد استفاده قرار گرفته است، مدل QFD می باشد، که در این مقاله به معرفی و مرور بر کاربرداین مدل در راستای ارتقاء کیفیت خدمات در موسسات بیمه ای پرداخته ایم. یکی از مهمترین سازمان های خدماتی که نقش مهم و تعیینکننده در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می کند، شرکت های بیمه می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.