برنامه ریزی راهبردی کیفیت خدمات با تاثیر ارزش نام تجاری(مورد مطالعه: بانک قوامین شهر اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برنامه ریزی راهبردی کیفیت خدمات با تاثیر ارزش نام تجاری(مورد مطالعه: بانک قوامین شهر اصفهان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برنامه ریزی راهبردی کیفیت خدمات با تاثیر ارزش نام تجاری(مورد مطالعه: بانک قوامین شهر اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی راهبردی کیفیت خدمات با تاثیر ارزش نام تجاری(مورد مطالعه: بانک قوامین شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برنامه ریزی راهبردی کیفیت خدمات با تاثیر ارزش نام تجاری(مورد مطالعه: بانک قوامین شهر اصفهان) :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
کیفیت خدمات منجر به رضایت مشتری، وفاداری مشتری، افزایش سهم بازار، حفظ مشتریان و به دست آوردن مشتریان جدید، بهبودبهره وری، بهبود عملکرد مالی و سود آوری می گردد. لذا این پژوهش با هدف ارائه راهکارهای توسعه خدمات بانکی با محوریت ارزش نامتجاری انجام پذیرفته است . پژوهش حاضر از لحاظ نوع یک تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی مقطعی است ، در تحقیق حاضر، جامعه آماری کلیه مشتریان بانک قوامین شهر اصفهان میباشند ضریب آلفای کرونباخ جهت تعیین پایایی محاسبه شده که برابر با ۰/۹۱۳ به دست آمد . همچنین نسبت به معادلات ساختاری انجام گرفته مشخص گردید که با توجه به سطح معناداری و ضرایب رگرسیونی مربوط به هریک از سوال های پژوهش، ارزش نام تجاری بر کیفیت خدمات به صورت کلی و همچنین از طریق متغیرهای میانجی نگرش دائم و متغیر و معنی بخشی تأثیر مستقیم مثبت و معناداری داشته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.