بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه استفاده از سیستم های اطلاعاتی موجود (سیستم مدیریت اطلاعات، سیستم پشتیبانی از تصمیم…) انتظارات تصمیم گیرندگانسازمانی را در مواردی برآورده نمی سازد. سازمان ها با حجم داده روبرو هستند. که تجزیه و تحلیل درست این داده ها منجر به این می شود کهسازمان بتواند به موفقیت هایی دست یابد، گرفتن تصمیم در فوریت های زمانی، به دست آوردن اطلاعات از دیدگاههای مختلف و تحلیل هایمداوم بر روی آنها از جمله مواردی است که توسط سیستم های اطلاعاتی معمولی فراهم نمی شود، هوش تجاری با قدرت تجزیه و تحلیل بالااین مهم را برآورده می سازد. طی سالهای اخیر میزان استفاده از هوش تجاری با نرخ رشد بالایی همراه بوده است، و سرمایه گذاری های زیادیدر این زمینه صورت گرفته است، ولی باوجود این سرمایه گذاری ها، بررسی های اخیرنشان می دهدتعداد محدودی از شر کتهایی که سیستمهوش تجاری را پیاده سازی کردند موفق بوده اند نکته قابل تامل، بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری می باشد. در این تحقیق، که یکتحقیق مروری است، به بررسی عوامل موفقیت هوش تجاری شامل عوامل مربوط به هوش تجاری، عوامل سازمانی، و عوامل محیطی در سازمانپرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.