بررسی تاثیر تفاوتها و شباهتهای زمان مداری بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات(مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تفاوتها و شباهتهای زمان مداری بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات(مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی شهر اصفهان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تفاوتها و شباهتهای زمان مداری بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات(مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تفاوتها و شباهتهای زمان مداری بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات(مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تفاوتها و شباهتهای زمان مداری بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات(مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

گرایشهای زمانیمصرف کنندگان(گذشته، حال و آینده) متاثر از نگرش و فرهنگ افراد هر جامعه است. بنابراین حفظ نگرش و ارزشهای فرهنگی مصرف کنندگان در آگهیهای بازرگانی عامل مهمی در پذیرش تبلیغات در میان عامه مردم است. بدیهی است در نظرگرفتن این عوامل نسبت به گروه های مختلف مخاطبان آگهیها در رونق بازار در جامعه های مختلف نقش به سزایی خواهد داشت از اینرو تحقیق مزبور درصدد است تا میزان تاثیر تفاوتها و شباهت- های زمان مداری بر نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات را شناسایی کند و آنها را در قالب الگوی مفهومی بازنمایی و سنجش نماید. بنابراین در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی ، هر کدام به طور مجزا طرح گردیده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه اجرا پیمایشی -توصیفی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه بییندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان می باشد. که به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری، ۱۵۲ نفر از جامعه آماری از طریق نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسش نامه محقق ساخته باتعداد ۳۲ سوال می باشد. که روایی آن با استفاده از نظر استاد راهنما، متخصصان و صاحبنظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.