اولویت بندی استراتژیهای بازاریابی در شرکتهای خدماتی و نقش آن در شناختاستراتژی موثر به منظور جذب مشتریان بالقوه


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی استراتژیهای بازاریابی در شرکتهای خدماتی و نقش آن در شناختاستراتژی موثر به منظور جذب مشتریان بالقوه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی استراتژیهای بازاریابی در شرکتهای خدماتی و نقش آن در شناختاستراتژی موثر به منظور جذب مشتریان بالقوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی استراتژیهای بازاریابی در شرکتهای خدماتی و نقش آن در شناختاستراتژی موثر به منظور جذب مشتریان بالقوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی استراتژیهای بازاریابی در شرکتهای خدماتی و نقش آن در شناختاستراتژی موثر به منظور جذب مشتریان بالقوه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در بازاریابی پیچیده و رقابتی فعلی، کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است. شرکتهای درونگرا، نسبتبه تحولات سریع بازار، رقبا، نظام توزیع، رسانههای جمعی و فناوریهای جدید،علائق و سلیقههای مشتریان و انتظارات آنها از محصولاتشرکت بینش و آگاهی لازم را بدست نمیآورند واز تحولات موجود در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نمیکنند.از طرف دیگر شرکتهایبرونگرا،شرکتهایی هستندکه درپی تأمین رضایت مشتریان هستند.رسالت واقعی واحدهای بازاریابی آنهادرک نیازها و خواستههای مشتریانو ارائه راهکارهایی برای تولید محصولاتی متناسب با آن نیازها و خواستههاست.این شرکت ها صرفاً به دنبال فروش نیستند، بلکه به دنبالرضایت بلندمدت مشتریان از طریق ارائه خدماتی باکیفیت برترهمراه با نیل به اهداف بلندمدت وحیات مستمرخودشان هستند.براین اساسرابطه عوامل هفت گانه مشهور خدمات با میزان جذب مشتریان شرکتها، هر کدام در قالب شاخص هایی و با استفاده از آزمون های تیاستیودنت و تحلیل واریانس فریدمن مورد بررسی قرار گرفت. روشهای تحقیق, توصیفی-پیمایشی به کارگرفته شده است. جامعه آماریپژوهش, تمامی کارمندان شرکتهای خدماتی-بازرگانی استان اصفهان می باشد. به منظور جمع آوری اطلاعات, یک پرسشنامه برای کارمندانشرکت ها طراحی وتدوین شد.تحقیقات متعدد نشان میدهدکه استراتژی های بازاریابی خدمات تاثیر بسزایی بر میزان جذب مشتریان بالقوهدارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.