تقلید حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط آواتار با استفاده از دوربین کینکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تقلید حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط آواتار با استفاده از دوربین کینکت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تقلید حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط آواتار با استفاده از دوربین کینکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تقلید حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط آواتار با استفاده از دوربین کینکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تقلید حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط آواتار با استفاده از دوربین کینکت :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

استفاده از فرآیند ضبط حرکت برای پویانمایی شخصیت کامپیوتری و تقلید حرکت، یک مقوله نسبتا جدیدی است و درساخت بازیهای کامپیوتری کاربرد بسیاری دارد. در طول فرآیند ضبط حرکت، یک حرکت پویا ضبط میشود و به دادههایمناسبی ترجمه میشود که این دادهها از دنبال کردن یک سری نقاط کلیدی از هدف مورد بررسی، در طول زمان به دست میآیند و با آن دادهها میتوان کارهای زیادی از جمله ساخت مجدد آن حرکت در فضای سهبعدی انجام داد. در این مقاله بااستفاده از دادههای به دست آمده از دوربین کینکت و مفاهیم بینایی ماشین، حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط بازوی ربات واقعی در سهبعد در یک محیط کنترلنشده مورد تقلید قرار میگیرد. برای تقلید حرکت به ازای هر فریم از ویدئو، مقادیر لازم جهت تعیین فضای پارامتری حرکت محاسبه میشوند و بازوی ربات با تنظیم این مقادیر بهروزرسانی میشود که به اینفرآیند، برآورد حالت گویند. برخی از ویژگیهای لازم مثل موقعیت مفاصل به طور مستقیم از کینکت به دست میآیند؛ درحالیکه ویژگیهایی مثل موقعیت نوک انگشتان شست و اشاره طی رویکرد اشاره شده در مقاله به دست میآیند. در پایان بامقایسهی حرکت بازوی انسان و حرکت بازوی ربات توسط نمودارهایی که مسیر طیشده و تغییرات زاویهی برخی مفاصلبرای این دو را نشان میدهند؛ موثر بودن روش پیشنهادی در تقلید عملکرد بازوی انسانی نشان داده میشود. در این مقاله از بازوی ربات واقعی به عنوان مدل استفاده شده است؛ درحالیکه میتوان از همین ایده برای کنترل بازوی یک شخصیت کامپیوتری جهت ساخت بازی کامپیوتری نیز استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.