استفاده از رویکرد سیستمی و روش مقایسات زوجی در شناسایی و اولویتبندی عوامل موثربر رشد و توسعه کسب و کار صنعت بازیهای رایانهای در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استفاده از رویکرد سیستمی و روش مقایسات زوجی در شناسایی و اولویتبندی عوامل موثربر رشد و توسعه کسب و کار صنعت بازیهای رایانهای در ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استفاده از رویکرد سیستمی و روش مقایسات زوجی در شناسایی و اولویتبندی عوامل موثربر رشد و توسعه کسب و کار صنعت بازیهای رایانهای در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از رویکرد سیستمی و روش مقایسات زوجی در شناسایی و اولویتبندی عوامل موثربر رشد و توسعه کسب و کار صنعت بازیهای رایانهای در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استفاده از رویکرد سیستمی و روش مقایسات زوجی در شناسایی و اولویتبندی عوامل موثربر رشد و توسعه کسب و کار صنعت بازیهای رایانهای در ایران :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
صنعت بازی طی سالهای اخیر مورد توجه سرمایهگذاران و بخصوص دولتمردان قرار گرفته است. دلیل آن رشد انفجارگونه سود این صنعت و بازدهی بالای سرمایهگذاری در این صنعت است. بعنوان مثال در سال ۲۱۰۲ دولت فنلاند در صنعت بازیاین کشور ۰۱۰۱ میلیون یورو سرمایهگذاری انجام داد که در نهایت ۲۵۱ میلیون یورو درآمد کسب کرد. پس از سودآوری عامل مهم دیگری که منجر به توجه دولتها به این صنعت شده است، تبلیغات و نشر گرایشات سیاستی و ایدئولوژیک از طریق بازی میباشد. با توجه به پتانسیلهای مالی و ارزشی این صنعت، تدوین سیاستها و راهبردهای وثر جهت استفاده مناسب از ظرفیتهای موجود و رقابتپذیری، لاجرم مستلزم شناخت مناسب و جامع از سیستمی است که در آن بخشهای مختلف درگیر در صنعت، بر هم اثرگذار هستند. با توجه به پیچیدگی بالای مساله و وجود عوامل اثرگذار متعدد اقتصادی،سیاسی، اجتماعی و مانند آن، در این مقاله سعی شده تا با بکارگیری رویکرد سیستمی، یک مدل مفهومی توسعه داده شود تا بستری مناسب جهت حصول شناخت و آسیب شناسی عوامل موثر بر توسعه کسب و کار صنعت بازی در کشور فراهم گردد.علیرغم اهمیت مسئله و اثرگذاری بالای آن، تاکنون مدل کیفی و کمی مناسبی از صنعت بازیهای رایانهای توسعه دادهنشده است. در این مقاله با استفاده از مدل مفهومی سیستمی و تکنیک DEMATEL )مقایسات زوجی(، عوامل کلیدی موثر بر عملکرد صنعت بازیهای رایانهای کشور شناسایی شده که راهنمای مناسبی برای سیاستگذاران و تصمیمگیران خواهدبود. . از مدل توسعه داده شده میتوان جهت ایجاد مدلهای کمی سیستمی در این زمینه استفاده کرد. طبق نتایج به دست آمده، ۰۲ عامل کلیدی در توسعه صنعت بازی کشور شناسایی گردید که از جمله آنها تنوع و کیفیت محتوی بازیهای تولیدشده، سطح باور حاکمیت از توانایی اثرگذاری مذهبی فرهنگی آموزشی بازیهای و توان مالی شرکتها جهت سرمایهگذاری در تحقیق و توسعه است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.