جایگاه معماری در فلسفه آموزش


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه معماری در فلسفه آموزش دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه معماری در فلسفه آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه معماری در فلسفه آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه معماری در فلسفه آموزش :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

آموزش و پرورش در سراسر جهان موضوع برنامه ریزی دقیق است. همه جا در این اندیشه اند که چگونه آن را اصلاحکنند و یا بر بنیادی کاملا نو استوار نمایند. چرا که نه تنها آینده کودکان، بلکه آینده شرایط انسان به طور کلی بهنتیجه های آموزش و پرورش، و تاثیرهای بیصدا و نامحسوس ولی کلی آن، وابسته است. نظریه پردازان فلسفه آموزشو پرورش، برای رفع نواقص سیستم آموزشی، ایده های بسیاری را مطرح کرده اند. این ایده ها با وجود تفاوت هایبی شمار، در یک مورد مشترک هستند: آموزش از طریق مشاهده و کسب تجربه.گرچه مشاهده و کسب تجربه در نظرآنها، تعاریف متفاوتی دارد. این نحوه آموزش ارتباط بسیار نزدیکی با محیط آموزش دارد. محیط آموزشی باید بتواندبستر مناسبی را برای کسب تجربه فراهم سازد. اینجا است که معماری به عنوان جزئی از محیط آموزشی نقش خودرا ایفا می کند. ارتباط معماری فضای آموزشی و نوع سیستم آموزش و همچنین عدم پاسخگویی فضای آموزش رسمیبه تمام نیازهای آموزشی، از مسائلی است که مورد بررسی قرار گرفته است. نتیجه به دست آمده نشان می دهد کهمعماران، از اواخر قرن بیستم توانسته اند گام های موثری در بهبود رابطه میان آموزش و معماری بردارند اما با تماماینها نمی توان همه وظایف آموزشی را بر دوش مدرسه گذاشت. چرا که در شهرهای بزرگ امروزی یافتن مکانی کهبتوان مدرسه ای با امکاناتی برای مشاهده و کسب تجربه بنا نهاد، امکان پذیر نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.