بررسی ارتباط بین اثربخشی سازمانی و مهارت های کارآفرینانه مدیران SMEs


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 بررسی ارتباط بین اثربخشی سازمانی و مهارت های کارآفرینانه مدیران SMEs دارای ۱۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف بررسی ارتباط بین اثربخشی سازمانی و مهارت های کارآفرینانه مدیران SMEs  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

فهرست مطالب

فصل اول: طرح تحقیق
۱-۱ ) مقدمه ۲
۲-۱ ) بیان مسئله ۳
۳-۱ ) اهمیت موضوع تحقیق ۵
۴-۱ ) ضرورت انجام تحقیق ۶
۵-۱ ) پیشینه ی تحقیق
۱-۵-۱ ) پیشین هی تحقیقات داخلی ۷
۲-۵-۱ ) پیشین هی تحقیقات خارجی ۸
۶-۱ ) اهداف تحقیق ۸
۷-۱ ) فرضیات تحقیق ۹
۸-۱ ) روش تحقیق ۱۰
۹-۱ ) جامعه ی آماری ۱۰
۱۰-۱ ) نمونه ی آماری ۱۰
۱۱-۱ ) قلمرو تحقیق
۱-۱۱-۱ ) قلمرو موضوعی ۱۱
۲-۱۱-۱ ) قلمرو مکانی۱۱
۳-۱۱-۱ ) قلمرو زمانی ۱۱
۱۲-۱ ) تعریف های عملیاتی ۱۱
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
۱-۲ ) بخش اول: مروری بر ادبیات تحقیق
۱-۱-۲ ) مقدمه ۱۴
۲-۱-۲ ) مباحث مقدماتی
۱-۲-۱-۲ ) تاریخچه کارآفرینی۱۵
۲-۲-۱-۲ ) چرا کارآفرینی مهم است؟ ۱۷
۳-۲-۱-۲ ) افسانه هایی در مورد کارآفرینان ۲۲
۴-۲-۱-۲ ) تعاریف کارآفرینی از دیدگاه صاحب نظران ۲۲
۳-۱-۲ ) ویژگیها و خصوصیات کارآفرینان ۳۴
۱-۳-۱-۲ ) ویژگی کارآفرینان از دیدگاه جامعه شناختی ۳۸
۲-۳-۱-۲ ) ویژگی کارآفرینان از دیدگاه روا نشناختی ۳۸
۳-۳-۱-۲ ) ویژگی کارآفرینان از دیدگاه جمعیت شناختی ۳۹
۴-۱-۲ ) نو ع شناسی کارآفرینی ۴۰
۵-۱-۲ ) کارآفرینی در کشورهای دیگر ۴۷
۶-۱-۲ ) نقش آموزش درکارآفرینی۴۸
۷-۱-۲ ) مکاتب فکری کارآفرینی ۵۱
۱-۷-۱-۲ ) دیدگاه کلان
۱-۱-۷-۱-۲ ) مکتب فکری محیطی ۵۱
۲-۱-۷-۱-۲ ) مکتب فکری مالی/ سرمایه ای ۵۲
۳-۱-۷-۱-۲ ) مکتب فکری جایگزینی۵۲
۱-۳-۱-۷-۱-۲ ) جایگزینی سیاسی ۵۲
۲) جایگزینی فرهنگی ۵۲ -۳-۱-۷-۱-۲
۳-۳-۱-۷-۱-۲ ) جایگزینی اقتصادی ۵۳
۲-۷-۱-۲ ) دیدگاه خرد
۱-۲-۷-۱-۲ ) مکتب خصائص کارآفرینانه ۵۳
۲-۲-۷-۱-۲ ) مکتب فکری فرصت خطرپذیری ۵۴
۳-۲-۷-۱-۲ ) مکتب فکری تدوین استراتژیک ۵۴
۸-۱-۲ ) رویکردهای کارآفرینی
۱) رویکرد سطح کلان ۵۶ -۸-۱-۲
۲-۸-۱-۲ ) رویکرد سطح خرد۵۶
۳-۸-۱-۲ ) رویکرد سطح میانه۵۷
۹-۱-۲ ) مدلها و الگوهای کارآفرینی
۱-۹-۱-۲ ) فرآیند رویدادی ۵۷
۵۷ « آلبرت شاپیرو » 1-1-9-1-2 ) مدل رویدادی
۵۸ « فرای » 2-1-9-1-2 ) مدل رویدادی
۵۹ « ویلیام بای گریو » 3-1-9-1-2 ) مدل رویداد
۶۱ « جفری تیمونز و دیگران » 1-2-9-1-2 ) مدل فرآیندی
۶۱ « چل و هاوس » 2-2-9-1-2 ) مدل فرآیندی
۶۲ « استیونسون و دیگران » 3-2-9-1-2 ) مدل فرآیندی
۱۰-۱-۲ ) کارآفرینی و ارتقاء بهرهوری۶۳
۱۱-۱-۲ ) کارآفرینی در اسلام ۶۵
۱۲-۱-۲ ) ویژگی های انسان کارآفرین از دیدگاه اسلام ۶۶
۱۳-۱-۲ ) اثر بخشی سازمانی ۶۷
۱۴-۱-۲ ) تعاریف و مفاهیم اثربخشی از دیدگاه صاح بنظران ۶۷
۱۵-۱-۲ ) معیارها و شاخصهای اثربخشی۶۹
۱-۱۵-۱-۲ ) رویکردهای سنتی برای سنجش اثربخشی ۷۴
۱-۱-۱۵-۱-۲ ) روش مبتنی بر تامین هدف ۷۵
۲-۱-۱۵-۱-۲ ) روش مبتنی بر تامین منابع ۷۶
۳-۱-۱۵-۱-۲ ) روش مبتنی بر فرآیند درونی ۷۶
۲-۱۵-۱-۲ ) رویکرد نوین برای سنجش اثربخشی ۷۷
۱-۲-۱۵-۱-۲ ) روش مبتنی بر ارزش های رقابتی ۷۷
۲-۲-۱۵-۱-۲ ) روش مبتنی بر تامین رضایت گروه های ذینفع ۷۹
۲-۲ ) بخش دوم: پیشینه ی تحقیق
۱-۲-۲ ) پیشینه ی تحقیقات داخلی ۸۱
۲-۲-۲ ) پیشینه ی تحقیقات خارجی ۸۶
فصل سوم: روش تحقیق
۱-۳ ) مقدمه۹۰
۲-۳ ) مدل مفهومی تحقیق ۹۱
۳-۳ ) جامعه و نمونه آماری ۹۳
۴-۳ ) روش نمونه گیری و حجم نمونه۹۳
۱-۴-۳ ) روش نمونه گیری۹۴
۲-۴-۳ ) تعیین حجم نمونه۹۴
۵-۳ ) متغیرهای پژوهش ۹۴
۶-۳ ) روش گردآوری اطلاعات ۹۶
۱-۶-۳ ) منابع گردآوری اطلاعات ۹۶
۷-۳ ) استفاده از فن دلفی در طراحی پرسشنامه۹۷
۸-۳ ) تحلیل پرسشنامه۹۸
۹-۳ ) آزمون های آماری مورد استفاده۹۹
۱۰-۳ ) روایی و پایایی پرسشنامه ۱۰۰
۱۱-۳ ) روش تجزیه و تحلیل داده ها و آزمونهای آماری مورد استفاده۱۰۱
۱-۱۱-۳ ) آمار توصیفی۱۰۱
۲-۱۱-۳ ) آمار استنباطی۱۰۲
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها
۱-۴ ) مقدمه ۱۰۴
۲-۴ ) تجزیه وتحلیل توصیفی داده
۱-۲-۴ ) جنسیت ۱۰۴
۲-۲-۴ ) گروه سنی۱۰۵
۳-۲-۴ ) تحصیلات ۱۰۶
۴-۲-۴ ) سابقه خدمت ۱۰۷
۳-۴ ) آمار توصیفی مربوط به اثربخشی کسب وکارهای کوچک و متوسط ۱۰۸
۴-۴ ) آمار توصیفی مربوط به مهارتهای کارآفرینانه مدیران کسب وکارهای کوچک و متوسط.. ۱۰۸
۵-۴ ) بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران بر حسب گروه سنی۱۰۹
۶-۴ ) بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران بر حسب سطح تحصیلات۱۰۹
۷-۴ ) بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران بر حسب سابقه خدمت۱۱۰
۸-۴ ) شاخص های مهارتهای کارآفرینانه مدیران ۱۱۰
۹-۴ ) آزمون فرضیات
۱-۹-۴ ) آزمون فرضیه ی اهم ۱۱۱
۲-۹-۴ ) آزمون فرضیه ی اخص اول ۱۱۲
۳-۹-۴ ) آزمون فرضیه ی اخص دوم۱۱۲
۴-۹-۴ ) آزمون فرضیه ی اخص سوم ۱۱۳
۱۰-۴ ) مقایسه وضعیت مولف ههای مهارت های کارآفرینان ۱۱۴
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۱-۵ ) مقدمه ۱۱۶
۲-۵ ) نتیجهگیری
۱-۲-۵ ) نتایج بدست آمده از آمار توصیفی ۱۱۶
۲-۲-۵ ) نتایج بدست آمده از آمار استنباطی ۱۱۸
۱-۲-۲-۵ ) نتیج هگیری از آزمون فرضیه اهم۱۱۸
۱-۱-۲-۲-۵ ) نتیج هگیری از آزمون فرضیه ی اخص اول۱۱۹
پیشنهاد مبتنی بر فرضیه اخص اول۱۱۹
۲-۱-۲-۲-۵ ) نتیج هگیری از آزمون فرضی هی اخص دوم۱۲۰
پیشنهاد مبتنی بر فرضیه اخص دوم ۱۲۰
۳-۱-۲-۲-۵ ) نتیج هگیری از آزمون فرضیه ی اخص سوم ۱۲۱
پیشنهاد مبتنی بر فرضیه اخص سوم۱۲۱
۳-۲-۵ ) نتیجه گیری کلی ۱۲۱
۳-۵ ) موانع و محدودیت های تحقیق ۱۲۲
۴-۵ ) پیشنهاد ها
۱-۴-۵ ) پیشنهاد های کاربردی به مدیران ۱۲۳
۲-۴-۵ ) پیشنهاد هایی برای پژوهش های آتی ۱۲۵
خذ ? منابع و م
منابع فارسی ۱۲۷
منابع انگلیسی ۱۲۹
پیوس تها
پیوست اول: پرسشنامه خبرگان
پیوست دوم: پرسشنامه مدیران
پیوست سوم: تجزیه و تحلیل های آماری
پیوست چهارم: چکیده انگلیسی

فهرست (نمودارها، جدول ها و شکل ها)
فهرست نمودارها
۱): توزیع فراوانی جنسیت نمونه آماری ۱۰۴ – نمودار ( ۴
۲): توزیع فراوانی سن نمونه آماری۱۰۵ – نمودار ( ۴
۳): توزیع فراوانی تحصیلات نمونه آماری ۱۰۶ – نمودار ( ۴
۴): توزیع فراوانی سابقه خدمت نمونه آماری۱۰۷ – نمودار ( ۴
۵): توزیع فراوانی شاخص های مهارت کارآفرینانه مدیران۱۱۱ – نمودار ( ۴
۶): نمودار پراکنش مهارتهای کارآفرینانه مدیران با اثربخشی۱۱۱ – نمودار ( ۴
۷): نمودار پراکنش مهارتهای شخصی مدیران با اثربخشی ۱۱۲ – نمودار ( ۴
۸): نمودار پراکنش مهارتهای متقابل فردی مدیران با اثربخشی۱۱۳ – نمودار ( ۴
۹): نمودار پراکنش مهارتهای فرآیندی مدیران با اثربخشی۱۱۳ – نمودار ( ۴
فهرست جدول ها
۱): تعداد واحدهای صنایع مختلف شهرک صنعتی شماره ۱ سنندج ۹۳ – جدول ( ۳
۲): چگونگی توزیع سؤالات مطابق با شاخصهای مهارت های کارآفرینانه۹۹ – جدول ( ۳
۴): چگونگی توزیع سؤالات مطابق با شاخصهای اثربخشی سازمانی۹۹ – جدول ( ۳
۱): توزیع فراوانی جنسیت نمونه آماری۱۰۴ – جدول ( ۴
۲): توزیع فراوانی سن نمونه آماری۱۰۵ – جدول ( ۴
۳): توزیع فراوانی تحصیلات نمونه آماری۱۰۶ – جدول ( ۴
۴): توزیع فراوانی سابقه خدمت نمونه آماری ۱۰۷ – جدول ( ۴
۵): شاخص های مرکزی وپراکندگی مولفه های اثربخشی۱۰۸ – جدول ( ۴
۶): شاخص های مرکزی وپراکندگی مولفه های مهارت های کارآفرینانه۱۰۸ – جدول ( ۴
۷): نتایج آزمون همبستگی مهارتهای کارآفرینانه مدیران بر حسبگروه سنی۱۰۹ – جدول ( ۴
۸): نتایج آزمون همبستگی مهارت هایکارآفرینانه مدیران بر حسب سطح تحصیلات۱۰۹ – جدول ( ۴
۹): نتایج آزمون همبستگی مهار تهایکارآفرینانه مدیران بر حسب سابقه خدمت۱۱۰ – جدول ( ۴
۱۰ ): میانگین شاخص های مهارت کارآفرینانه مدیران۱۱۰ – جدول ( ۴
۱۱ ): رتبهبندی مولفههای مهارتهایکارآفرینانه مدیران۱۱۴ – جدول ( ۴
۱): نتایج آزمون فرضیات تحقیق ۱۲۲ – جدول ( ۵
فهرست شکلها
۱): خصوصیات کارآفرینان ۳۶ – شکل ( ۲
۲): مربع کارآفرینی۳۷ – شکل ( ۲
۳): ویژگیهای مشترک کارآفرینان (مبتنی بر رویکرد ویژگیها) ۴۰ – شکل ( ۲
۴): افراد تحت آموزش کارآفرینی۵۰ – شکل ( ۲
۵): مکاتب فکری کارآفرینی۵۱ – شکل ( ۲
۶) پنج عامل برای ارتقای بهره وری۶۴ – شکل ( ۲

چکیده
حضور کارآفرینان ب هعنوان، یک استراتژی نوین در سازمانها برای دستیابی به نوآوری و استفاده از فرصتها
برای موفقیت، رشد و بقای سازمان اهمیت ویژهای دارد.کارآفرینان نقش و جایگاه ویژه ای در روند رشد و
توسعه اقتصادی بسیاری از دولت ها درکشورهای توسعهیافته و یا درحال توسعه دارند، به این دلیل دول تها تلاش
می کنند با حداکثر امکانات و بهرهبرداری از دستاوردهای تحقیقات، شمار هر چه بیشتری از جامعه را که دارای
ویژگیهای کارآفرینی هستند به آموزش در جهت کارآفرینی و فعالیتهای کارآفرینانه تشویق و ترغیب کنند.
– بررسی رابطه بین مهارت های کارآفرینانه مدیران (مهارت های کارآفرینانه شامل ۳ دسته میباشد: ۱
-۲ مهار تهای « نوآوری، ریسک پذیری، پذیرفتن چالشها وجستجوی فرصتها در تغییر » مهارت های شخصی ۱
توانایی » -3 مهار تهای فرآیندی ۳ « تعامل موثر با دیگران، مذاکره و چانهزنی، نفوذ و رهبری اثربخش » ارتباطی ۲
و اثربخشی سازمانی (« در برنامه ریزی و سازماندهی، توانایی در اجرای برنامه، توانایی در تجزیه و تحلیل محیط
(شامل: سودآوری، رشد، به دست آوردن منابع، توانایی انطباق، نوآوری، بهرهوری، رضایت ارباب رجوع و
شهرستان سنندج، رسالت تحقیق حاضر (SMEs) رضایت/ تعهدکارکنان) در کسب وکارهای کوچک و متوسط
میباشد.
در پایان با جمعآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل نتایج، تفاوت معنیداری بین مهارتهای کارآفرینانه
و همچنین بهمنظور P_Value=. / مدیران و اثربخشی سازمانی در نمونه مورد مطالعه مشاهده گردید. ۰۰۰
رتبه بندی مولفههای مختلف مهارتهای کارآفرینانه مدیران از آزمون فریدمن استفاده شد و از نتایج حاصله
ملاحظه گردید که رتبه مهارتهای ارتباطی بالاتر از مهارتهای شخصی و فرآیندی میباشد و رتبه مهارتهای
فرآیندی بیشتر از مهارتهای شخصی است.
واژگان کلیدی: کارآفرینی، مهارتهای شخصی، مهارتهای ارتباطی، مهارتهای فرآیندی، اثربخشی سازمانی
۱ . Personal Skills
۲ . Interpersonal Skills
۳ . Process Skills

A Study on the Correlation between Managers’ Entrepreneurship
Skills and Organizational Effectiveness,
Case Study: SMEs in Sanandaj City

Abstract
This research is about the relationship between Entrepreneurship Skills of Managers with
Organizational Effectiveness in SMEs in Sanandaj City. This research is consisted of a
major hypothesis and three minor hypotheses.
Major hypothesis
There is a significant relation between Entrepreneurship Skills of Managers and
Organizational Effectiveness in SMEs in Sanandaj City.
Minor hypothesis
۱. There is a significant relation between Personal Skills and Organizational
Effectiveness in SMEs.
۲. There is a significant relation between Interpersonal Skills and Organizational
Effectiveness in SMEs.
۳. There is a significant relation between Process Skills and Organizational
Effectiveness in SMEs.
Entrepreneurship Skills of Managers consist of 3 dimensions. These dimensions are
Personal Skills, Interpersonal Skills and Process Skills. This research is a field research.
Tool of data collection are closed-ended questionnaire. Statistical population of research is
Small and Medium Enterprises (SMEs) in Sanandaj City. Statistical Community is limited
and sample size is 50 persons. Statistical technique that is used is spearman correlation
coefficient. The data is analyzed by SPSS software. Based on the results of research, there
is a significant relation between Entrepreneurship Skills of Managers and Organizational
Effectiveness in SMEs. Based on the results of research, there is an average relation
between Personal Skills, Interpersonal Skills and Organizational Effectiveness in SMEs.
There is poor relationship between Process Skills and Organizational Effectiveness in
SMEs.
Finally, it has been observed that there is an average and upward relationship (0/729)
between Entrepreneurship Skills of Managers with Organizational Effectiveness in SMEs.
Kay Words: Personal Skills, Interpersonal Skills, Process Skills, Organizational
Effectiveness

Abstract
This research is about the relationship between Entrepreneurship Skills of Managers with
Organizational Effectiveness in SMEs in Sanandaj City. This research is consisted of a
major hypothesis and three minor hypotheses.
Major hypothesis
There is a significant relation between Entrepreneurship Skills of Managers and
Organizational Effectiveness in SMEs in Sanandaj City.
Minor hypothesis
۱. There is a significant relation between Personal Skills and Organizational
Effectiveness in SMEs.
۲. There is a significant relation between Interpersonal Skills and Organizational
Effectiveness in SMEs.
۳. There is a significant relation between Process Skills and Organizational
Effectiveness in SMEs.
Entrepreneurship Skills of Managers consist of 3 dimensions. These dimensions are
Personal Skills, Interpersonal Skills and Process Skills. This research is a field research.
Tool of data collection are closed-ended questionnaire. Statistical population of research is
Small and Medium Enterprises (SMEs) in Sanandaj City. Statistical Community is limited
and sample size is 50 persons. Statistical technique that is used is spearman correlation
coefficient. The data is analyzed by SPSS software. Based on the results of research, there
is a significant relation between Entrepreneurship Skills of Managers and Organizational
Effectiveness in SMEs. Based on the results of research, there is an average relation
between Personal Skills, Interpersonal Skills and Organizational Effectiveness in SMEs.
There is poor relationship between Process Skills and Organizational Effectiveness in
SMEs.
Finally, it has been observed that there is an average and upward relationship (0/729)
between Entrepreneurship Skills of Managers with Organizational Effectiveness in SMEs.
Kay Words: Personal Skills, Interpersonal Skills, Process Skills, Organizational
Effectiveness
۱۲۸
۱۷ . صمد آقایی، جلیل ( ۱۳۷۸ )، سازمان های کارآفرین، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ دوم
۱۸ . علاقهبند، علی، مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی، انتشارات بعثت، چاپ اول، ۱۳۷۴ ، ص ۱۶۸
۱۹ . علیرضایی، سمیه ( ۱۳۸۴ )، نقش دولت در کارآفرینی ملت با رویکردی تطبیقی، مقالات منتخب سمینار
کارآفرینی تطبیقی، مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران.
۲۰ . عندلیب آذر، مجتبی ( ۱۳۷۹ )، کارآفرینان و نقش آنان در رشد و توسعه اقتصادی، نشریه مدیریت
۲۱ . فیض بخش بازرگان، علیرضا و علی دهقانپور فراشاه، ارائه مدل چندوجهی در مورد چرایی و چگونگی
( شروع کارآفرینی: مطالعه موردی در ایران. ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت ( ۱۳۸۲
مقالات منتخب سمینار کارآفرینی تطبیقی ،« کارآفرینی و توسعه؛ مطالعه ای تطبیقی » ، ۲۲ . مقدم. رضا
۱۳۸۴ )، انتشارات اعلام التقی. )
۲۳ . مقیمی، سید محمد ( ۱۳۸۴ )،”کارآفرینی در سازمان های دولتی”، انتشارات فراندیش، چاپ اول
۲۴ . مقیمی، سید محمد ( ۱۳۸۳ )،”کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی (پژوهش در سازمان های غیر
انتشارات دانشگاه تهران و مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران ،”(NGOs) دولتی
۲۵ . مقیمی، سید محمد ( ۱۳۸۵ )،”سازمان و مدیریت، رویکردی پژوهشی، انتشارات ترمه، چاپ چهارم
۲۶ . میرسپاسی، محمد، مشارکت و تصمیم گیری در امور آمو زش و همبستگی آن با اثربخشی و کارایی
سازمان های آموزشی، فصل نامه تعلیم و تربیت، ش ۴۷
۲۷ . میرکمالی، سید محمد، “مشارکت و تصمیم گیری در امور آموزشی و همبستگی آن با اثربخشی و
کارایی سازمانهای آموزشی”، فصل نامه تعلیم و تربیت، شماره ۳۷
۲۸ . میلتو، سالازار ( ۱۳۸۰ )،”مقدمه ای بر کارآفرینی”، ترجمه سیامک نطاق، انتشارات کوهسار، چاپ دوم
۲۹ . هزار جریبی، جعفر ( ۱۳۸۴ )،”کارآفرینی”، انتشارات پژوهشکده امور اقتصادی، چاپ اول
۳۰ . هوی و سیکل، ،”تئوری، تحقیق و عمل در مدیریت آموزشی”، ترجمه: سید محمد عباسزاده،
انتشارات دانشگاه ارومیه، ۱۳۷۱ ، ص ۷۲
۳۱ . یوه، مایک ل ( ۱۳۷۹ )،”کارآفرینی و راهبردهای موسسات کوچک و بازرگان ی”، ترجمه : اکبر کریم
زاده رغبتی، نشریه فولاد، شماره ۶۴ و ۷۹
۱۲۹
۳۲. Anderson, Alistair & Pyysiainen, Jarkko & Mcelwoo, Gerard & Vesala
Kari(2006),”Developing the entrepreneurial skills of farmers:, international journal of
entrepreneurial behavior & research, VOL.12,No.1
۳۳. Archibong – Chi Anyansi (2004),”Technology, Infrastructure and Entrepreneurship”:
Role of the Government in Building a Sustainable Economy, School of Business and
Economics North Carolina A & T State University Greensboro
۳۴. Bygrave, W.(1994),”The Portable NBA In entrepreneurship”,N.Y. John Wiley & Sons Inc
۳۵. Casson Mark (2003),”Entrepreneurship”, the library of economics and liberty the concise
Encyclopedia of economics.
۳۶. Chell, E., and G. Haworth(1988),”Explorations of the Entrepreneurial Personality”: A
Latent Class Analysis, Paper to EIASM, Viena
۳۷. Cherwitz. A. Richard(2002),”intellect ate entrepreneurship: a vision graduate for
education.( intellect ate entrepreneurship at university of Texas at Austin)”, university of
Texas at Austin
۳۸. Dershuis. Van. Justian. (2003)(University of Amsterdam and tin Bergen institute), Miriam
Van G (University of Amsterdam and tin Bergen institute), Wim Vijverberg (university of
Texas at Dallas and IZA),”Entrepreneurship selection and performance: ameta – analysis of
the impact of education in industrialized countries”.
۳۹. Douglas W.Lyon, Lumpkin Gt & dess, Geregory G(2000),”Clarifying the entrepreneurial
orientation construct and linking it to performance”, Academy of Management
Review,Vol.26,issue5
۴۰. Elsa, Casimiro(2003),”Entrepreneurial Skills assessment( A new approach supported by
electronic contents”, XX ISP World conference on science and technology parks
۴۱. Forthworth, Kurat Ko Donald F.(2001),”Entrepreneurship”: A Contend Porary Approach
,Harcourt College
۴۲. Fry, Fredl(1993),”Entrepreneurship”: A Planning Approach, Mime Polis West
۱۳۰
۴۳. Grave, Arent, Salaff. W .Janet (2003).”Social networks and entrepreneurship”.1042-2587-
۰۱-۲۶۲copy right by Baylor university, Volum-28, issu-1, publisher: black well publishing.
۴۴. Hisrich, R.D &Peters , M. p (2002),”Entrepreneurship”,5 edition .International edition
,New York, McGraw Hill/Irwin
۴۵. Lazer. P .Edvard(2003),”Entrepreneurship”, national bureau of economic
research(NBER) institute for study of labor Stanford university- graduate school of business
,IZA discussion paper.No.760
۴۶. Littunen, Annu(2000),”Entrepreneurship and the characteristics of entrepreneurial
personality”, International Journal of Entrepreneurial Behavior Rsearch,Vol.6,no.6
۴۷. Lumpkin, G. T. Dess, Gregory G (1996).”Clarifying the entrepreneurial oriention
construct and linking it to performance”. Academy of Management Review, Vol.21
۴۸. National Governors Association (2004) A Governor”s Guide to Strengthening State
Entrepreneurship Policy , Washington, D.C , NGA center for Best Practices
۴۹. Rosalind Eve,”The future of self-management education for people with chronic
condition”,2003,p.2(www.innovation.org.uk)
۵۰. Smiler W. Raymon(1997),”Executive forum Entrepreneurship Reflections on A
Subversive Activity”, Journal of Business
۵۱. Smith. D.T(2003),”Entrepreneurship Among African, Americans :A Mechanism of social
and Economic Development”, University of south caroling
۵۲. Thomas N.Garavan, BarraOa €Cinneide (1994),”Entrepreneurship Education and Training
Programmers Review Evaluation”,Journal Industrial Training ,Volume 18,Number 8
۵۳. Tompson, John. L (1999),”The World of the entrepreneurship a perspective”,
Management Journal.Vol.11,No.6
۵۴. Watson. G. et. al (2003) ,”Describing the Entrepreneur: How Appropriate is the
founder/non-founder dichotomy”, A Paper for the small enterprise Association and New
Zealand 16 Annual Conference,Ballarat,28 Sept-1 Oct

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.