نقش مولفه های استراتژیک اثربخش بر جذب گردشگری الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مولفه های استراتژیک اثربخش بر جذب گردشگری الکترونیک دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مولفه های استراتژیک اثربخش بر جذب گردشگری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مولفه های استراتژیک اثربخش بر جذب گردشگری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مولفه های استراتژیک اثربخش بر جذب گردشگری الکترونیک :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

گردشگری یکی از حوزه های مهم اقتصادی در جهان محسوب می گردد که با سرعت پیشرفت فزاینده ای در حال پیشروی می باشد و حجم قابل توجهی از درآمد، اشتغال و تولید ملی را به خود اختصاص دادهاست و به عنوان یکی از منابع اثربخش در راستای ایجاد درآمد ارزی در فعالیت های بازرگانی و اقتصادی یک کشور محسوب می گردد. اما همسو با پیشرفت صنایع مختلف، فناوری اطلاعات نیز با سرعت روزافزونیدر بخش های مختلف زندگی انسان نفوذ کرده و به عنوان یکی از مولفه های اثرگذار در حوزه های مختلف کسب و کار به شمار می آید، تا جائیکه امروزه هیچ صنعت یا بخش بازرگانی را نمی توان یافت که فناوریاطلاعات در آن رسوخ نکرده و از ملزومات آن بخش محسوب نگردد. صنعت توریسم نیز از این موضوع مستثنی نبوده و این بخش نیز نیازمند قابلیت ها و امتیازات حاصل از فناوری اطلاعات می باشد که در اینمیان، پیاده سازی و نهادینه کردن کسب و کار الکترونیک در بخش گردشگری از اهمیت خارق العاده ای برخوردار بوده و از عوامل مهم در ایجاد جهش اقتصادی در صنعت فوق محسوب می گردد. امروزهگردشگری الکترونیک به دلیل همگام کردن گردشگری با تکنولوژی اطلاعات، یکی از مؤلفه های اساسی در توسعه این صنعت بشمار آمده و مدت چندانی از ظهور آن نمی گذرد و حاصل ترکیب دو حوزه گردشگری و فناوری اطلاعات است که هر دو حوزه از متداولترین انواع کسب و کارهای درآمدزا و مولد فرصت های شغلی در جهان امروزی به شمار میروند. گردشگری در چهارچوب فضای اینترنتی وسیله ای کارآمد است که با بکارگیری آن یک علاقمند به گردشگری می تواند در زمان کوتاه، با هزینه بهینه و با یک برنامه هدفمند و هدایتگر به مکانی خاص مسافرت کند. در پژوهش حاضر در پی آن هستیم تا به بررسی عوامل موثر بر پذیرش گردشگری الکترونیک و پیاده سازی صحیح آن به منظور نهادینه کردن آن در بخش های مختلفاین صنعت بپردازیم، بدان جهت که عامل فوق می تواند به صورت موثر، نقش مثبتی در بهبود روزافزون این صنعت و همگام کردن آن با استانداردهای موجود در سایر کشورهای پیشرو در صنعت فوق، داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.