نقش مدیریت دانشدر تبیین رابطه ساختار آموزشی با توسعه آموزشی از رویکرد مدیران آموزشی و روسای دبیرستانها در منطقه ۱۳ تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت دانشدر تبیین رابطه ساختار آموزشی با توسعه آموزشی از رویکرد مدیران آموزشی و روسای دبیرستانها در منطقه ۱۳ تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت دانشدر تبیین رابطه ساختار آموزشی با توسعه آموزشی از رویکرد مدیران آموزشی و روسای دبیرستانها در منطقه ۱۳ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت دانشدر تبیین رابطه ساختار آموزشی با توسعه آموزشی از رویکرد مدیران آموزشی و روسای دبیرستانها در منطقه ۱۳ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت دانشدر تبیین رابطه ساختار آموزشی با توسعه آموزشی از رویکرد مدیران آموزشی و روسای دبیرستانها در منطقه ۱۳ تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش مدیریت دانش درتبیین رابطه ساختار آموزشی با توسعه آموزشی از رویکرد مدیران آموزشی و روسای دبیرستانهای تابعه در منطقه ۱۳ می باشد . این پژوهش پیمایشی بوده و جامعه آماری آن شامل کلیه مدیران آموزشیوروسای دبیرستانهای تابعه در منطقه ۱۳ تهران می باشد که شامل ۴۴۶ نفر گزارش شده است. برای تعیین حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران، تعداد ۱۵۰ نفر براورد گردید. روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی بود. ابزار سنجش در این تحقیق پرسشنامه است که براساس طیف لیکرت طراحی شده است. برای آزمون روایی و پایایی ابزار سنجش، پرسشنامه مقدماتی تهیه و پس از گردآورینظرات متخصصین و اجرای آن، به اصلاح، تعدیل، تغییر و تعویض پرسشها مبادرت گردید. برای اطمینان از پایایی پرسشنامه از روش ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است که مقدار بدست آمده نشان از روایی بالای پرسشنامه دارد. روشهای تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق بر مبنای آمار توصیفی و استنباطی است که در بخش استنباطی، سوالات پژوهش با روش همبستگی و رگرسیون موردآزمون قرار گرفتند.نتایج حاصل از یافته های آزمون نشان داد : بین ساختار آموزشی و توسعه آموزشی از نظر مدیران آموزشی منطقه وروسای دبیرستانهای تابعه در منطقه ۱۳ رابطه وجود دارد. همچنین بین توسعه سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و توسعه آموزشی از نظر مدیران آموزشی منطقه وروسای دبیرستانهای تابعه در منطقه ۱۳ رابطه وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.