درگیری ذهنی با برند در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری به برندمطالعه موردی: کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درگیری ذهنی با برند در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری به برندمطالعه موردی: کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درگیری ذهنی با برند در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری به برندمطالعه موردی: کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درگیری ذهنی با برند در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری به برندمطالعه موردی: کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درگیری ذهنی با برند در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری به برندمطالعه موردی: کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

با گسترش نقش رسانههای اجتماعی در زندگی انسان ها، شرکتها میتوانند از این رسانهها برای ارتباط برقرار کردن با مشتریانشان و ایجاد علاقه، اعتماد و وفاداری به برندشان استفاده کنند. هدف این پژوهشبررسی تاثیر ابعاد درگیری مصرف کننده با برند در رسانههای اجتماعی بر اعتماد به برند و وفاداری به برند با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری است. این پژوهش با توجه به هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام – هستند که ۱۵۱ نفر در نظر گرفته شدند. برای آزمون فرضیه ها از مدل سازی معادلات ساختاریاستفاده شد و تجزیه و تحلیل داده ها بهوسیله نرمافزارهای AMOS و SPSS انجام گرفت. با توجه به نتایج بدست آمده، درگیری احساسی، اشتراکی و کارکردی بر اعتماد به برند تاثیر مثبت و معنی داری دارند و از طریق افزایش اعتماد مشتریان به برند در رسانه های اجتماعی میتوانند وفاداری آنها به برند را افزایش دهند. نتایج به شرکتها کمک میکند تا با استفاده از پتانسیل های رسانههای اجتماعی و ایجاد رابطه بلندمدت و دوطرفه با مشتریان، مزیت رقابتی ایجاد کرده و به سود بالاتری دست یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.