بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش برند(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش برند(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش برند(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش برند(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش برند(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج) :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند در فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج به انجام رسیده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندجهستند که شامل مشتریان دو فروشگاه زنجیره ای رفاه و فروشگاه زنجیره ای اتکا بوده و نامحدود می باشد. بنابراین براساس فرمول کوکران تعداد ۳۸۴ پرسشنامه از مشتریان این فروشگاه جمع آوری گردید و جهت تحلیل آماری به دلیلنرمال بودن داده ها از فنون آماری پارامتریک استفاده گردید، که نتایج آزمونهای آماری انجام گرفته بر روی داده های جمعآوری شده، نشانگر تأیید تمامی فرضیه های پژوهش و وجود رابطه مستقیم میان عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند در فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج در سطح اطمینان۰/۹۹ با ضریب همبستگی ۰/۷۴۹ مورد تایید قرار گرفت، همچنین فرضیه های فرعی مبنی بر وجود رابطه معنی دار میان مولفه های (قیمت، توزیع، محصول، ترفیع، کارکنان،فرایند، شواهد فیزیکی) و ارزش ویژه برند، به ترتیب با ضرائب همبستگی۰/۷۳۸و۰/۶۰۳و۰/۶۹۴و۰/۷۱۲و۰/۶۴۲و۰/۷۰۲و۰/۵۵۸ مورد تایید قرارگرفتند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.