بررسی تاثیر ارتباطات، اعتماد و کیفیت خدمات بر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: بیمه معلم و بیمه ایران شهرستان صحنه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارتباطات، اعتماد و کیفیت خدمات بر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: بیمه معلم و بیمه ایران شهرستان صحنه) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارتباطات، اعتماد و کیفیت خدمات بر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: بیمه معلم و بیمه ایران شهرستان صحنه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارتباطات، اعتماد و کیفیت خدمات بر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: بیمه معلم و بیمه ایران شهرستان صحنه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارتباطات، اعتماد و کیفیت خدمات بر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: بیمه معلم و بیمه ایران شهرستان صحنه) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی تاثیر ارتباطات، اعتماد و کیفیت خدمات برند بر قصد خرید مجدد در بیمه معلم و بیمه ایران مطالعه موردی شهرستان صحنه که قلمرو زمانی از بهمن ماه ۱۳۹۳ تا تیر ماه سال ۱۳۹۴ می پردازد. در این پژوهش تاثیرعواملی از قبیل ارتباطات برند، کیفیت خدمات برند، اعتماد برند، وفاداری به برند، برقصد خرید مجدد مورد آزمون قرار می گیرد. برندها در بازار مشتریان اهمیت خاصی دارند. زیرا آنها واسطه بین مشتریان و شرکت هستند مشتریان گاهی به برند خاصی اعتماد کرده و وفادار می مانند که منجر به قصد خرید مجدد می گردد. روش انجام پژوهش میدانی و از نوع پیمایشی بوده است. در این پژوهش به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است پرسشنامه مورد استفاده مشتمل بر ۴۲ سوال با طیف پنج گزینه ای لیکرت روایی و پایایی پرسشنامه قبل از توزیع مورد آزمون قرار گرفت. روش نمونه گیریسهمیه ای و حجم نمونه با استفاده از روش کوکران محاصبه گردیده است. از ۳۵۰ پرسشنامه توزیع شده تعداد ۱۸۷ پرسشنامه مربوط به بیمه معلم و ۱۶۳ پرسشنامه مربوط به بیمه ایران بود. برای تحلیل داده ها از نرم افزارamos و spssبرای آزمون فرضیات از ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی و معادلات ساختاری استفاده شده است. با توجه به نتایجبدست آمده از چهار فرضیه یک فرضیه پژوهش رد و سه فرضیه پژوهش دیگر تایید شد، و با توجه به نتایج بدست آمده به منظور رفع مشکلات و بهبود وضعیت موجود پیشنهاداتی ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.