اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
وقتی صحبت از اقتصاد و تجارت موسیقی می شود، اولین چیزی که در ذهن عموم شکل میگیرد خوانندههایی بنام و زندگی در رفاه کامل آنان است. اما با ورود به این حوزه در همان بررسی های ابتدایی با عناوینی مثل حمایت های مالی اسپانسر کپی رایت و غیرهمواجه می شویم درصد کمی از خواننده ها نیازمند حمایت مالی دولتی یا خصوصی نیستند و عده زیادی در ابتدای راه به خاطر نبودحمایت از رده خارج میشوند. در این پژوهش که به اقتصاد موسیقی و بحث کپی رایت آن اختصاص دارد در ابتدا با سیستم هنر و عاملان دنیای موسیقی یعنی شبکه کنشگران اجتماعی و با مفاهیم لازم در مورد اقتصادآشنا می شویم. سپس به بررسی اقتصادموسیقی از لحاظ کارکرد سیستم های حمایتی چون کپی رایت و حق مولف می پردازیم.روش پزوهش این مقاله به روش کتابخانهای و تطبیقی می باشد.و هدف آن شناسایی مبحث کپی رایت و چگونگی بکارگیری تاثیراتش در جامعه ی هنری و مصرف هنری بازار ایران می باشد. ازین روی تاریخچه ی مختصری از قوانین کپی رایت ایران را با قوانین کپی رایت کشورهای اروپایی مورد بررسی قرار داده ایم که هم از اثرات و فواید کپی رایت در کش.ر های توسعه یافته اطلاع حاصل کنیم هم بتوانیم راهکارهای حمایتی جدیدی در جامعه ی هنری ایران وارد کنیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.