تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی است. روش این تحقیق از نظرهدف، کاربردی و از نظر شیوه جمع آوری داده ها از نوع توصیفی– پیمایشی می باشد فرضیه های این تحقیق بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی بود که با استفاده از مدل معادلات ساختاری فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفتند و نتایج نشان داد که استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی تأثیر معناداری دارد. نتایج فرضیه های فرعی نیز نشان دهنده تأثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ابعاد عملکرد صادرات (عملکرد توزیع صادرات) در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی تأثیر معناداری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.