اثر بخشی آموزش نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس بر سازگاری دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس بر سازگاری دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس بر سازگاری دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس بر سازگاری دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش نظریه عقلانی عاطفی رفتاری الیس بر سازگاری دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی میزان اثر بخشی آموزش نظریه عقلانی – عاطفی – رفتاری REBT الیس بر افزایش سازگاری دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان منطقه ۴۱ تهران ، به مطالعه ی ۰۶ دانش آموز ) دو کلاس ؛ یک کلاس به عنوان گروه گواه و یک کلاس به عنوان گروه آزمایش ( که با روش نمونهگیری خوشه ای تصادفی از میان دبیرستانهای منطقه ۴۱ پرداخته است . روش تحقیق شبه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل و گواه می باشد .جهت اندازه گیری افزایش سازگاری به عنوان پیش آزمون و پس آزمون از پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی که توسط سینها و سینگ تهیه شده است، استفاده شد . داده های به دست آمده با استفاده از روش تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . نتایج به دست آمده نشان داد که آموزش نظریه عقلانی – عاطفی – رفتاری الیس بر افزایش سازگاری )سازگاری کلی ، اجتماعی ، عاطفی و آموزشی ( تاثیر داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.