نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRMو استراتژی احیای خدمات بر سودآوری شرکت بیمه ایران شهرستان اردبیل


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRMو استراتژی احیای خدمات بر سودآوری شرکت بیمه ایران شهرستان اردبیل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRMو استراتژی احیای خدمات بر سودآوری شرکت بیمه ایران شهرستان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRMو استراتژی احیای خدمات بر سودآوری شرکت بیمه ایران شهرستان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRMو استراتژی احیای خدمات بر سودآوری شرکت بیمه ایران شهرستان اردبیل :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز، مشتری نقش کلیدی و مهمی در حفظ جایگاه و نهایتا بقای سازمانها دارد. مدیریت ارتباط با مشتری یاری رسان سازمانها در ایجاد ارتباط اثربخش با مشتریان است. در این راستا تحقیق حاضر با هدف بررسینقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و استراتژی احیای خدمات بر سودآوری شرکت بیمه ایران شهرستان اردبیل ، می پردازد، برای دستیابی به اهداف پژوهشی از داده های که بین ۱۱۱ کارمند شرکت بیمه از طریق پرسشنامه توزیع شده بهره گرفته و برای تحلیل داده ها از آزمون های اسمیرنف وگلموگراف برای تعیین نرمال وغیر نرمال بودن جامعه و از آزمون تی یک نمونه ای برای آزمون فرضیات وبرای رتبه بندی متغیرهای از آزمون فریدمن استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی احیای خدمات با سودآوری شرکت های بیمه تاثیر گذاراست. یعنی می توان گفت که با مدیریت ارتباط بامشتری ، و استراتژی احیای خدمات صحیح ، سودآوری شرکت های بیمه را تحت تاثیر قرار می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.