نقش جهان مجازی بر بازاریابی گردشگری مطالعه موردی؛ صنعت هتل داری تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش جهان مجازی بر بازاریابی گردشگری مطالعه موردی؛ صنعت هتل داری تبریز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش جهان مجازی بر بازاریابی گردشگری مطالعه موردی؛ صنعت هتل داری تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش جهان مجازی بر بازاریابی گردشگری مطالعه موردی؛ صنعت هتل داری تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش جهان مجازی بر بازاریابی گردشگری مطالعه موردی؛ صنعت هتل داری تبریز :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در این پژوهش نقش جهان مجازی) جامعه مجازی( را بر بازاریابی گردشگری مورد بررسی قرار داده ایم. جامعه آماری آن را کلیه هتلهای شهر تبریز تشکیل می دهند و نمونه آماری اش کلیه مشتریان هتلها می باشند که در تابستانسال ۴۹۳۱ از خدمات آنها استفاده نموده اند. تعداد مشتریان به علت نامحدود بودن با استفاده از فرمول کوکران ۹۸۱ نفر بدست آمد. اطلاعات با کمک پرسشنامه محقق ساخته که روایی و پایایی آن تائید گردید، گردآوری شده شده وبا استفاده از نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار گرفتند. در ادامه فرضیات با استفاده از تحلیل رگرسیون تحلیل شدند. نتایج بدین شرح بدست آمدند؛ بین نقش جهان مجازی و بازاریابی گردشگری ارتباط مثبت و معنادار وجود دارد. بین احساس لذت، درگیری عاطفی، احساسات مثبت و تجارب مثبت و بازاریابی گردشگری ارتباط مثبت و معنی داریوجود دارد و در ادامه راهکارهایی جهت بهره برداری و استفاده هر چه بهتر از این فناوری در حوزه گردشگری ارائه شدند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.