مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه :
تعداد صفحات :۲۸
چکیده مقاله:
توسعه چشمگیر اینترنت به واسطه رشد فناوری، زندگی اجتماعی، فضای تجارت و کسب وکار جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از پیامدهای نفوذ اینترنت، رشد و توسعه خرده فروشی اینترنتی و خرید آنلاین، تغییر عاداتخرید مصرفکنندگان و تغییر نگرش کاربران نسبت به خرید آنلاین است. پژوهش حاضر به دنبال بررسی تا ثیری است که اعتماد و عادت بر قصد خرید مجدد آنلاین دارند، میباشد. همچنهین رضهایت خریهدار، ارزش ادراک شده و آشنایی نیز به عنوان پیشایندهای عادت مورد بررسی قرار گرفتهاند. پژوهش حاضر از نظر هدف پژوهش، کاربردی و بر حسب روش پژوهش، توصیفی پیمایشی میباشد. جامعه آماری پژوهش را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تشکیل میدهند که در طور مطالعه در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل بودهاند و این برابر بها ۶۹۱۴۱نفر میباشند. نمونهای به حجم ۶۲۶ نفر مورد بررسی قرار گرفتهاند. ابزار مورد استفاده جهت گردآوری دادههای پژوهش جهت آزمون ۱ فرضیه پژوهش، پرسشنامه بوده است. روایی پرسشنامه مذکور توسط اساتید و خبرگان تایید شده است و ضریب الفای کرونباخ برای کل پرسشنامه ۰/۸۷۱ می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.