استفاده از تکنیک تصمیم سازی چند معیاره Fuzzy – TOPSIS سلسله مراتبی جهت ارایه خدمات و سرویس های حوزه ICT مطالعه موردی: پیشخوان فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از تکنیک تصمیم سازی چند معیاره Fuzzy – TOPSIS سلسله مراتبی جهت ارایه خدمات و سرویس های حوزه ICT مطالعه موردی: پیشخوان فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از تکنیک تصمیم سازی چند معیاره Fuzzy – TOPSIS سلسله مراتبی جهت ارایه خدمات و سرویس های حوزه ICT مطالعه موردی: پیشخوان فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از تکنیک تصمیم سازی چند معیاره Fuzzy – TOPSIS سلسله مراتبی جهت ارایه خدمات و سرویس های حوزه ICT مطالعه موردی: پیشخوان فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از تکنیک تصمیم سازی چند معیاره Fuzzy – TOPSIS سلسله مراتبی جهت ارایه خدمات و سرویس های حوزه ICT مطالعه موردی: پیشخوان فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

فرآیند ارایه سرویس و خدمات در پیشخوان فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از دغدغه های اصلی در واحدهای فناوری اطلاعات سازمان ها می باشد. گزینه هایی مانند توسعه درون سازمانی، برون سپاری ، ارایه خدمات در کمترین زمان ممکن پیش روی مدیران فناوری اطلاعات سازمان می باشد. معیارهای متنوعی در ارایه سرویس و خدمات در پیشخوان می تواند تصمیم سازی برای مدیریت پیشخوان را پیچیده سازد. واحد پیشخوان فناوری اطلاعات و ارتباطات امور فناوری اطلاعات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، با توجه به تنوع تخصص و فعالیت ها در مجتمع، با نیازهای نرم افزاری، سخت افزاری، مخابراتی و پشتیبانی گوناگونی روبرو می باشد. از این رو فرآیند تصمیم سازی ارایه خدمات به دلیل پیچیدگیدربرخی موارد با کندی و در مواردی با عدم رضایت متقاضیان واحد روبرو شده است. شیوه های تصمیم سازی گسترش یافته به عنوان یکی از راهکارهای پیشنهادی برای شرایط مذکور در واحد توصیه می شود. در این تحقیق به بررسی برای مسئله انتخاب شیوه مناسب ارایه Fuzzy – TOPSIS بکارگیری شیوه تصمیم سازی چند معیاره سلسله مراتبی خدمات برای متقاضیان پیشخوان امور فناوری اطلاعات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از میان گزینه و معیارهای متنوع می پردازیم. شیوه تصمیم سازی مذکور ابتدا اهمیت معیارهای ارایه سرویس با روش تصمیم سازی سلسله مراتبی برای انتخاب Fuzzy – TOPSIS محاسبه شده و در قالب داده های فازی تعیین می شوند. سپس از روش تصمیم سازی بهترین گزینه با توجه به معیارهای معرفی شده استفاده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.