رابطه تبلیغات محیطی با هنر محیطی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه تبلیغات محیطی با هنر محیطی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه تبلیغات محیطی با هنر محیطی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه تبلیغات محیطی با هنر محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه تبلیغات محیطی با هنر محیطی :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
بی شک هر شهر دارای محیطی خاص است که شهروندان اساس تشکیل آن می باشند شهر در همه جا تابع تعریفی واحد است که اولین نمود آن را در فضاهای بصری و رفتار مردمانش می توان دید بنابراین توجه به محیط و قابلیت های آن در شکل گیری بهتر و تداوم بخش به زیبایی های بصری یک اثر محیطی ضرورت به نظر می رشد و از آنجا که بخش عمده فضای بصری یک شهر به جهت نیاز بازار اقتصادی آن شهر زیر پوشش تبلیغات می رود نیازمند شناخت و رعایت حقوق شهروندان است اما ما امروزه شاهد تبلیغات محیطی فراوانی در سطح شهر هستیم که خود باعث آلودگی بصری محیط شده و آثار مخرب روحی و روانی آن متوجه شهروندان می گردد به نظر می اید اگر تبلیغات محیطی خود را زیر پرچم هنر محیطی ببرد و مبناهای هنر محیطی را در نگرش و هدف خود لحاظ نماید محیطی آرام و هماهنگ با اهداف تبلیغات خواهیم داشت نگارنده در این مقاله به دنبال پاسخ این سوال است که چه رابطه ای میان هنر محیطی و تبلیغات محیطی در جهت آلودگی های بصری شهری قائل شد؟که بر اساس توضیحات داده شده و پرداختن به وجه اشتراک های این دو مقوله این نتیجه حاصل شد که رویکردهای هنر محیطی می تواند در تبلیغات محیطی ما لحاظ شود تا در جهت کم کردن آلودگی های بصری چه محیطی و چه زیست محیطی موثر افتد روش تحقیق در مقاله حاضر به شیوه اسنادی کتابخانه ای است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.