بررسی و تعیین سهم هرکدام از ابعاد مهارتهای ارتباطی مدیران در پیش بینی توانمندی روانی آموزگاران آموزش و پرورش مورد مطالعه شهرستان پلدختر


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تعیین سهم هرکدام از ابعاد مهارتهای ارتباطی مدیران در پیش بینی توانمندی روانی آموزگاران آموزش و پرورش مورد مطالعه شهرستان پلدختر دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تعیین سهم هرکدام از ابعاد مهارتهای ارتباطی مدیران در پیش بینی توانمندی روانی آموزگاران آموزش و پرورش مورد مطالعه شهرستان پلدختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تعیین سهم هرکدام از ابعاد مهارتهای ارتباطی مدیران در پیش بینی توانمندی روانی آموزگاران آموزش و پرورش مورد مطالعه شهرستان پلدختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تعیین سهم هرکدام از ابعاد مهارتهای ارتباطی مدیران در پیش بینی توانمندی روانی آموزگاران آموزش و پرورش مورد مطالعه شهرستان پلدختر :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق تعیین سهم هرکدام از ابعاد مهارتهای ارتباطی مدیران در پیش بینی توانمندی روانی آموزگاران آموزش و پرورش بود. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری کلیه آموزگاران شهر پلدختر به تعداد ۲۵۱ نفر بود. حجم نمونه با استفاده جدول کرجسی و مورگان ۲۰۱ نفر تعیین و به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد. برای جمع آوری داده های مورد نیاز از پرسشنامه مهارتهای ارتباطی زارعی متین و توانمندی روان شناختی اسپریتزر استفاده شد. به منظور تجزیه وتحلیل داده ها علاوه بر شاخص های آمار توصیفی از جملهمیانگین، دامنه، واریانس، و انحراف معیار از آزمون های آمار استنباطی مانند آزمون کولموگرف اسمیرنف و رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان دادد با افزایش مهارتهای اجتماعی توانمندی روانی آموزگاران به میزان ۵۰ افزایش می یابد. با افزایش متغیر حمایت گری، توانمندی روانی آموزگاران به میزان ۴۴ افزایش می یابد. با افزایش متغیر مثبت اندیشی، توانمندی روانی آموزگاران به میزان ۱۵ افزایش می یابد. با افزایش متغیر خودنظمدهی، توانمندی روانی آموزگاران به میزان ۲۱ افزایش می یابد. با افزایش متغیر نفوذآرمانی توانمندی روانی آموزگاران به میزان ۲۵ افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.