رابطهی کارورزی و کیفیت مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازدیدگاه مدرسان و معلمان راهنمای دوره


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطهی کارورزی و کیفیت مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازدیدگاه مدرسان و معلمان راهنمای دوره دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطهی کارورزی و کیفیت مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازدیدگاه مدرسان و معلمان راهنمای دوره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطهی کارورزی و کیفیت مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازدیدگاه مدرسان و معلمان راهنمای دوره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطهی کارورزی و کیفیت مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازدیدگاه مدرسان و معلمان راهنمای دوره :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی رابطهی کارورزی و کیفیت مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه مدرسان و معلمان راهنمای دوره بوده است. مطالعه حاضر بهصورت موردی در دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری انجامگرفت. روش پژوهش از نوع توصیفی زمینهیابی بوده است. جامعه آماری شامل کلیه مدرسان دورهی کارورزی ۵۳ نفر= N ( و کلیهی معلمان راهنمای دورهی کارورزی ۵۸۳ نفر= N ( بوده است. بهمنظور نمونهگیری از مدرسان روش سرشماری بهکار گرفته شدهاست و بهاینصورت ۵۳ نفر مدرس بهعنوان نمونه انتخاب شدند. برای نمونهگیری از معلمان راهنما ازروش احتمالی و از نوع تصادفیساده بدون جایگزینی بهره گرفته شدهاست، به منظور برآورد حجم نمونا از جدول کرجسی مورگان استفاده شد و بهاین ترتیب ۱۹۱ نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار این پژوهش پرسشنامه بسته پاسخ محقق ساخته با مقیاس ۳ درجه ای لیکرت بوده است، روایی این ابزار توسط متخصصان دانشگاهی تأیید و پایایی آن با محاسبه ضریب الفای کرونباخ ۰/۹۱ بدست آمد داده های گرداوری شده با استفاده ازنرم افزار تحلیل اماری SPSS دردوسطح توصیفی حجم نمونه میانگین و انحراف استاندارد و استنباطی ازمون T دونمونه ای مستقل موردتجزیه و تحلیل قرارگرفته است یافته های این پژوهش بیانگر این است که از دیدگاه مدرسان و معلمان راهنمای دوره کارورزی باعث ارتقای کیفیت مهارتهای ارتباطی دانشجو معلمان میشود ضمنا بین نظر دوگروه تفاوت معناداری مشاهده نشده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.