بررسی رابطه معلم شاگردباانگیزه پیشرفت وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه معلم شاگردباانگیزه پیشرفت وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه معلم شاگردباانگیزه پیشرفت وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه معلم شاگردباانگیزه پیشرفت وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه معلم شاگردباانگیزه پیشرفت وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف ازانجام این پژوهش بررسی رابطه معلم – شاگرد با انگیزه پیشرفت و خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان می باشد جامعه اماری این تحقیق را تمامی دانش آموزان پایه تحصیلی پنجم و ششم ابتدایی منطقه جناح درسال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ که تعدادشان برابر با ۱۳۱۶ نفر می باشد تشکیل میدهند و حجم نمونه مورد پژوهش تعداد ۳۰۰نفر می باشد که به روش تصادفی طبقه ای براساس جدول مورگان انتخاب شده اند این بررسی به روش توصیفی ازنوع همبستگی صورت گرفته و جهت جمع اوری داده ها ازپرسشنامه رابطه معلم شاگرد مورای و زوویچ ۲۰۱۰ انگیزه پیشرفت هرمنس ۱۹۷۷ و خودکارامدی تحصیلی مورگان جینکز ۱۹۹۹ بهره گرفته شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها ازروشهای اماری ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون چندمتغیره به روش همزمان استفاده شده است نتایج حاصله نشان داد که بین رابطه معلم شاگرد با دومتغیرانگیزه پیشرفت و خودکارامدی تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد همچنین ازبین مولفه های رابطه معلم شاگرد ومولفه ارتباط و حمایت با انگیزه پیشرفت رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.