بررسی رابطه بسط و کنترل ناپذیری با سبک های تدریس اساتید مطالعه موردی مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بسط و کنترل ناپذیری با سبک های تدریس اساتید مطالعه موردی مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بسط و کنترل ناپذیری با سبک های تدریس اساتید مطالعه موردی مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بسط و کنترل ناپذیری با سبک های تدریس اساتید مطالعه موردی مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بسط و کنترل ناپذیری با سبک های تدریس اساتید مطالعه موردی مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

از آن جا که آموزش و یادگیری مبتنی بر خلاقیت یکی از شیوه های نوین یادگیری است که توانسته است سطح دانایی ودانش را درجامعه بالا ببرد لذا ضروری است که به بررسی عوامل تأثیر گذار بر سبک های تدریس پرداخته شود. برای روشنشده موضوع این مطالعه از روش تحقیق توصیفی ازنوع همبستگی استفاده کرده است که جامعه آماری شامل کلیه اساتید مقطع کاردانی آموزشکده فنی دخترانه میبد که به تعداد ۹۰ نفر در سال ۱۳۹۳-۹۴ بوده اند که به دلیل محدودبودن جامعه آماری جامعه با نمونه برابر گرفته شده است. برای نیل به هدف تحقیق ابزار پژوهش: پرسشنامه استاندارد خلاقیت عابدی(تورنس)سبک های تدریس گراشا مورداستفاده قرارگرفت. داده های حاصل ازجمع آوری پرسش نامه ها با استفاده ازدوشیوه آمار توصیفی(محاسبه میانگین، انحراف استاندارد و نمودار وآماراستنباطی شامل محاسبه ضریب همبستگی پیرسون مورد تجریه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج مطالعه حاکی از آن است که بین بسط با سبک های تدریس فردی , وکالتی وخبره رابطه وجود دارد و بین بسط با سبک تدریس آمرانه و تسهیل کننده اساتید مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد رابطه وجود ندارد. همچنین نتایج بیانگر این است که بین کنترل ناپذیری با سبک های تدریس فردی , وکالتی و خبره تسهیل کننده و آمرانه اساتید مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد رابطه وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.