بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر کرمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر کرمان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر کرمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر کرمان :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
هدف اساسی از انجام این پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش معنوی بر سازگاری فردی و اجتماعی دردانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر کرمان ۹۳۱۴ بوده است. پژوهش از نوع نیمه تجربی با پیش آزمون – پس آزمون و گروه کنترل بود. برای اجرای این پژوهش از بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرمان بطور تصادفی ۹۰۰ نفر انتخاب شده و به پرسشنامه سازگاری فردی اجتماعی بل) ۰۰۰۰ ( پاسخ دادند. سپس از بین آنها ۴۰ نفر از افرادی که نمره پایین در پرسشنامه سازگاری اجتماعی کسب کرده بودند انتخاب و بطور تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند.گروه آزمایش تحت مداخله آموزش گروهی هوش معنوی به مدت ۸ جلسه ۱۰ دقیقه ای قرار گرفتند و گروه کنترل مداخله را دریافت نکردند.نتایج پس آزمون با روش تحلیل کوواریانس حاکی از این بود که اجرای مداخله هوش معنوی منجر به افزایش معنی دار سازگاری فردی و اجتماعی دانش آموزان شرکت کننده در پژوهش حاضر در مقایسه با گروه کنترل شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.