بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پس بانک استان مرکزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پس بانک استان مرکزی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پس بانک استان مرکزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پس بانک استان مرکزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پس بانک استان مرکزی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به مطالعه بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر خدمات ارتباط روستایی استان مرکزی می پردازد . از مجموع روستاهای دارای دفاتر خدمات ارتباط روستایی استان مرکزی تعداد ۳۳۳ نفر مشتری به عنوان نمونه انتخاب گردید . روش تحقیق پژوهش حاضر ازنوع توصیفی بوده و در ردیف مطالعات توصیفی همبستگی می باشد . ابزار گرد آوری داده ها ، پرسشنامه و نمونه گیری از نوع غیر تصادفی ( در دسترس) و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران و جهت بررسی نرمال بودن دادهها از آزمون کولموگروف – اسمیر نف و از آزمون همبستگی جهت بررسی فرضیه ها استفاده شده است . بر اساس آزمون کولموگروف اسمیرنف تمامی متغیرهای پژوهش کوچکتر از ۰.۰۵ بودند در نتیجه متغیرهای مورد بررسی دارای توزیع غیر نرمال و برای بررسی فرضیه ها از آزمون همبستگی ناپارامتری اپیرمن استفاده شد . برای ارزیابی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ و برای محاسبه آن از نرم افزار SPSS22 استفاده گردید . میزان ضریب آلفای کرونباخ در تمامی متغیرهای این پژوهش بزرگتر از ۰.۰۷ مشاهده شد که این نشان دهنده اعتبار بالای پرسشنامه بوده است . از نتبیج این پژوهش حاصل شد که بین کیفیت خدمات و کسب وکار و معملات مالی وجهه ( تصویر ذهنی) دفاتر، مکان دفاتر خدمات ارتباطی، مشتری مداری و فناوری اطلاعات همبستگی معناداری وجود دارد در نتیجه رابطه مثبت و معناداری بین کیفیت خدمات و جذب منابع وجود دارید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.