بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی در دانش اموزان سوم دبیرستان شهر بجنورد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی در دانش اموزان سوم دبیرستان شهر بجنورد دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی در دانش اموزان سوم دبیرستان شهر بجنورد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی در دانش اموزان سوم دبیرستان شهر بجنورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی در دانش اموزان سوم دبیرستان شهر بجنورد :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین خود پنداره تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی در دانش آموزان پایه سوم دبیرستان شهر بجنورد می پردازد. ابزار پژوهش پرسشنامه خود پنداره تحصیلی(ASCQ) لی یو و وانگ(۲۰۰۵) پرسش نامه استاندارد راهبردهای یادگیری خود تنظیمی (MSLQ) پینتریچ و دی گروت(۱۹۹۰)استفاده شد که داده های از طریق ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن بود که بین خودپنداره تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی در دانش آموزان همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.