ارزیابی اثرات عوامل محیطی بر رفتار خرید آنی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اثرات عوامل محیطی بر رفتار خرید آنی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اثرات عوامل محیطی بر رفتار خرید آنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اثرات عوامل محیطی بر رفتار خرید آنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اثرات عوامل محیطی بر رفتار خرید آنی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

خرید انی یکی از جنبه های مهم رفتار مصرف کننده و یکی از مفاهیم با اهمیت در محیط بازار است، اما با این حال اطلاعات کمی درباره خرید انی درجوامع درحال گذار و شرقی وجود دارد. هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل محیطی موثر بررفتار خرید انی در بین مصرف کنندگان ایرانی است.جامعه اماری تحقیق حاضر مشتریان یکی از فروشگاه هی زنجیره ای است که با توجه به حجم ان ۳۹۰ پرسشنامه از میان مشتریان با روش نمونه گیری خوشه ای جمع اوری شد. به منظور سنجش روایی پرسشنامه تحقیق از تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول و جهت تعیین پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شد.فرضیات پژوهش به کمک بخش ساختاری مدل معادلات ساختاری یعنی تحلیل مسیر مورد بررسی واقع شدند.. مطابق نتایج به دست امده تاثیر مثبت جو فروشگاه راهنمایی و کمک فروشنده و وسعت فروشگاه بر رفتار خرید انی مشتری و نیز تاثیر ترددو شلوغی فروشگاه بر کاستن تمایل مشتری بر خرید آنی مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.