نقش بازاریابی استراتژیک در بازار رقابتی امروز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی استراتژیک در بازار رقابتی امروز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی استراتژیک در بازار رقابتی امروز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی استراتژیک در بازار رقابتی امروز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی استراتژیک در بازار رقابتی امروز :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در محیط رقابتی دنیای امروز که رقابت را هر روز مشکل تر می سازد ، همواره سازمانهایی توانسته اند از سد مشکلات و معظلات بگذرند که در دو سیستم قوی عمل کرده اند ، یکی عدم تکیه بر یک صنعت و تک محصولی بودن و دیگری بازاریابی و معرفی خوب دارایی ها در بازاررقابتی . از این رو؛اتخاذ یک استراتژی که منجر به کسب مزیت رقابتی پایدار برای شرکت شود ، ضرورت می یابد . چگونگی رسیدن به مزیترقابتی پایدار از مباحث چالش بر انگیز در زمینه مدیریت استراتژیک است . صاحب نظران در پاسخ به این سئوال ، تحلیل و بررسی های بسیاری انجام داده اند . رقابت در صنایع پر ازدحام ، مسیر مطمئنی برای دستیابی به عملکرد مطلوب نیست . فرصت واقعی ، آفرینش استراتژی اقیانوس آبی ونیز بکارگیری تفکر استراتژیک در فضای ناشناخته و بی رقیب بازار است . در این مقاله سعی بر آن است که با استفاده از ارزیابی های استراتژیک بازار یابی در محیط درونی وبیرونی با بهره از مدل SWOT به مزیت رقابتی پایدار در سازمان های بازار راهبر رسید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.